Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet

dr. sc. Marina Tomić Maksan

dr. sc. Marina Tomić Maksan

Zavod za marketing u poljoprivredi
Lokacija ureda: 5. paviljon, 3. kat
telefon: +385 1 239 3787
e-mail: matomic ( at ) agr.hr

Akademske kvalifikacije

  • 2012 - 2016: dr.sc.
    Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet
    Primjena teorije planiranog ponašanja u etnocentričnom kupovnom ponašanju

Radno iskustvo

  • 2011 - : Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet
    2017: viši asistent
    2011-2017: asistent

Nastava

Znanstveni interesi

  • marketing
  • ponašanje potrošača
  • e-marketing
  • izravna prodaja

Usavršavanja

  • 26. 06. 2017. - 30. 06. 2017.: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management (mješovito)
  • 05. 12. 2016. - 09. 12. 2016.: Technical University of Munich (nastavno)
  • 14. 11. 2016. - 25. 11. 2016.: Norwegian University of Life Sciences (znanstveno)
  • 21. 09. 2015. - 23. 09. 2015.: University of Hohenheim (nastavno)
    DidacticTraining within the Tempus project LifeADA
  • 01. 04. 2015. - 30. 04. 2015.: University of Agricultural Sciences Vienna, Institute of Agricultural Economics (mješovito)
  • 18. 03. 2015. - 25. 03. 2015.: European Association of Agricultural Economists (EAAE) (stručno)
    International Advanced School of Economic Psychology
  • 15. 06. 2014. - 21. 06. 2014.: Aarhus University, Department of Business Administration (mješovito)
  • 01. 05. 2013. - 31. 05. 2013.: University of Agricultural Sciences Vienna, Institute of Agricultural Economics (mješovito)

Projekti

znanstveni

Naslov Izvor financiranja Status
Sustainable food chains through public policies: the cases of the EU quality policy and of public sector food procurement Horizon 2020 u provedbi
Zadovoljstvo potrošača kupnjom svježeg mesa na domaćem tržištu Sveučilište u Zagrebu u provedbi
Zadovoljstvo potrošača kupnjom svježeg voća i povrća na domaćem tržištu Sveučilište u Zagrebu završen
Doprinos državnih potpora ekonomskoj održivosti obiteljskih pojoprivrednih gospodarstava Sveučilište u Zagrebu završen
Zadružno organiziranje mladih poljoprivrednika u jačanju konkurentnosti poljoprivrede MZO završen

stručni

Naslov Izvor financiranja Status
Razvoj agro-turizma u Dubrovačko-neretvanskoj županiji Suradnja s tijelima uprave završen

nastavni

Naslov Izvor financiranja Status
Lifelong Learning for Sustainable Agriculture in Alps-Adriatic Region Ostalo završen
Transferring Methods for Validation of Informal Learning to VET Institutions in the Field of Sustainable Agriculture Ostalo završen

Publikacije

  • Tomić, M., Matulić, D., & Jelić, M. (2016) What determines fresh fish consumption in Croatia?. Appetite, 106 (1), 13-22.
  • Tomić, M., Kovačićek, T., & Matulić, D. (2016). Attitudes as basis for segmenting Croatian fresh fish consumers. New Medit, 4, 63-71.
  • Cerjak, M., Tomić, M., Fočić, N., & Brkić, R. (2016).
    The Importance of Intrinsic and Extrinsic Sparkling Wine Characteristics and Behavior of Sparkling Wine Consumers in Croatia. Journal of International Food & Agribusiness Marketing, 28(2), 191-201.
  • Cerjak, M., Haas, R., Brunner, F., & Tomić, M. (2014). What motivates consumers to buy traditional food products? Evidence from Croatia and Austria using word association and laddering interviews. British food journal, 116(11), 1726-1747.
  • Tomić, M., Cerjak, M., & Rupčić, I. (2014). Functional Foods and the Young. Journal of Food Products Marketing, 20(5), 441-451.

Bibliografija (CROSBI): https://bib.irb.hr/lista-radova?autor=329235

Google Scholar: https://scholar.google.hr/citations?user=GvrIeToAAAAJ&hl=hr