Print

Ekologija travnjaka i metode znanstveno-istraživačkog rada u travnjaštvu (173312)

Course coordinator

Course description

Predmet se sastoji od slijedećih cjelina:
1. Ekologija travnjaka
2. Metode istraživačkog rada u travnjaštvu.

Cilj je prvoga dijela uvesti studente u ekologiju travnjaka te dati uvid u reakciju travnjačkih zajednica na ekološke čimbenike, konkurentske i sinergijske odnose unutar travnjačkog ekosustava, te utjecaj sažeti managementa na travnjacima na travnjačke ekosustave.
U drugom dijelu student stječe uvid u poljske i laboratorijske metode istraživanja u travnjaštvu, definiranje ciljeva istraživanja, planiranje i postavljanje pokusa i metode uzorkovanja. Uz to, student stječe znanja o metodama analize kvalitete krme s travnjaka, uključujući standardne laboratorijske metode utvrđivanja kemijskog sastava krme te in vivo i in vitro metode procjene hranjivosti voluminozne krme.

Type of course

ECTS: 6.00

English language: L1

E-learning: L2

Teaching hours: 30
Lectures: 10
Practicum: 10
Seminar: 10

Lecturer
Associate teacher for exercises
Associate teacher for seminars
Grading

Sufficient (2):
Good (3):
Very good (4):
Excellent (5):

Conditions for obtaining signature

Seminarski rad, izrada zadataka tijekom semestra

General competencies

Steći znanja i vještine za samostalni znanstveno istraživački rad u području travnjaštva

Types of instruction

  • Predavanja
  • Konzultacije
  • Terenske vježbe
  • Seminari

Learning outcomes

Learning outcome Evaluation methods
Analizirati kompleksnost odnosa u sklopu ekologije travnjaka Seminarski rad, usmeni ispit
Formulirati ciljeve znanstvenog rada u travnjaštvu Seminarski rad, usmeni ispit
Planirati i organizirati istraživanje u travnjaštvu Seminarski rad, usmeni ispit
Primijeniti prikladne metode znanstveno istraživačkog rada u travnjaštvu u polju i laboratoriju Seminarski rad, usmeni ispit

Working methods

Teachers' obligations

Održavanje nastave, preporuka osnovnih i naprednih nastavnih materijala, konzultacije.

Students' obligations

Pohađanje nastave, izrada seminarskog rada i ostalih zadataka tijekom semestra, polaganje ispita

Methods of grading

Evaluation elements Maximum points or Share in evaluation Grade rating scale Grade Direct teaching hours Total number of average student workload ECTS
seminarski rad 70 (50 %) 0-60% nedovoljan (1)
61-70 % dovoljan (2)
71-80 % dobar (3)
81-90 % vrlo dobar (4)
>91 % odličan (5)
Insufficient (1)
Sufficient (2)
Good (3)
Very good (4)
Excellent (5)
Usmeni ispit 50 %
Ukupno 30 6

Weekly class schedule

  1. -
  2. -
  3. -
  4. -
  5. -
  6. -
  7. -
  8. -
  9. -
  10. -
  11. -
  12. -
  13. -
  14. -
  15. -

Obligatory literature

  1. Davies, A., Baker, R. D., Grant, S. A. and Laidlaw, A. S. (ed.) (1998) Sward measurement handbook (odabrana poglavlja) BGS publication.
  2. Hopkins A. (2000) Grass: Its Production and Utilization, Wiley, 440 str.
  3. Barnes R.F., Nelson C.J., Moore K.J., Collins M. (2007) Forages, The Science of Grassland Agriculture. Wiley, 808 str.

Recommended literature

  1. Tow, P.G. and Lazenby, A. (ed) (2001) Competition and succession in pastures CAB International.
  2. Clewer, A.G. and Scarisbrick, D.H. (2001) Practical statistics and experimental design for plant and crop science. John Wiley and sons, Ltd.

Please sign in to your account

This site uses cookies and other tracking technologies to assist with navigation and your ability to provide feedback, analyse your use of our products and services, assist with our promotional and marketing efforts, and provide content from third parties. Cookie Policy.