Engleski jezik l (144576)
Course coordinator
Tina Miholjančan, prof.
Course description
Tekst kao značenjska cjelina. Stručni tekst kao sredstvo komunikacije stručne informacije. Suradnja jezičnih i stručnih znanja u proizvodnji značenja. Organizacija informacija u stručnom tekstu. Organizacija paragrafa oko osnovne ideje. Najava teme paragrafa u tematskoj rečenici. Razlikovanje osnovne ideje od detalja kojima je potkrijepljena.
Ključne riječi. Načini međusobnog povezivanja elemenata teksta u suvislu cjelinu. Strategije leksičke kohezije. Uočavanje svojstva pokaznih i osobnih zamjenica (ali i drugih vrsta riječi) da upućuju na dio teksta (riječ, frazu, ideju ) i tako uspostavljaju značenjske veze među elementima teksta. Riječi koje najavljuju prirodu odnosa među idejama (uzrok i posljedica suprotnost, itd.). Prepoznavanje strategija uspostavljanja logičkih veza među rečenicama, retorička organizacija teksta.
Tipovi rečenice – generalizacija, definicija, klasifikacija. Distribucija informacija u tekstu. Poznata/stara informacija kao podloga uvođenju nove informacije. Predviđanje smjera razvoja teksta. "Čitanje između redaka", razumijevanje informacije koja nije izrijekom izrečena
Razumijevanje značenja riječi na temelju konteksta (sintaktičkog i semantičkog). Usvajanje značenja riječi iz konteksta vs. služenje rječnikom. Rječnički pojmovi i simboli.
Razlikovanje iskazivanja činjenica od izražavanja mišljenja.Tekstovi koji predstavljaju prihvaćena znanja (org. u definicije, klasifikacije, objašnjenja, opise itd.) i tekstovi koji zastupaju mišljenje uz argumente kojim ga potkrepljuju te argumente kojima nastoje opovrgnuti suprotna mišljenja.
Esej; struktura eseja prema tipovima eseja. Postupak pisanja sažetka uz isticanje ključnih riječi ( Engleski II ).
Organizacija usmenog izlaganje na stručne teme.
Razlike između pisanog i govorenog teksta.
Type of course
- Prijediplomski studij / Ekološka poljoprivreda (Elective course, 5 semester, 3 year)
- Prijediplomski studij / Agrarna ekonomika (Elective course, 5 semester, 3 year)
- Prijediplomski studij / Agroekologija (Elective course, 5 semester, 3 year)
- Prijediplomski studij / Animalne znanosti (Elective course, 5 semester, 3 year)
- Prijediplomski studij / Biljne znanosti (Elective course, 5 semester, 3 year)
- Prijediplomski studij / Hortikultura (Elective course, 5 semester, 3 year)
- Prijediplomski studij / Krajobrazna arhitektura (Elective course, 5 semester, 3 year)
- Prijediplomski studij / Poljoprivredna tehnika (Elective course, 5 semester, 3 year)
- Prijediplomski studij / Fitomedicina (Elective course, 5 semester, 3 year)
ECTS: 3.00
English language: L3
E-learning: L1
Teaching hours: 30
Lectures: 15
Language exercises: 15
Lecturer
- Gabriela Bagić, prof.
Associate teacher for exercises
- Gabriela Bagić, prof.
Grading
Sufficient (2): 60-70%
Good (3): 71-80%
Very good (4): 81-90%
Excellent (5): 91-100%
Conditions for obtaining signature
Uvjet za dobivanje potpisa je pozitivno ocijenjeno usmeno izlaganje i položen pismeni ispit na kraju semestra.
General competencies
Predmet osposobljava studente za svladavanje stručne literature i za pisanje stručnih tekstova (sažetak, esej) na engleskom jeziku te za držanje izlaganja na stručne teme kao i za raspravljanje o stručnim temama uz uporabu specifičnog stručnog vokabulara.
Types of instruction
- Predavanja
1xtj. - Provjere znanja
Usmena i pismena provjera na kraju semestra. - Konzultacije
1xtj. - Jezične vježbe
1xtj.
Learning outcomes
Learning outcome | Evaluation methods |
---|---|
Koristiti tehnike čitanje stručne literature na engleskom | Pismena provjera znanja na kraju semestra. |
Prepoznati uvriježene načine strukturiranja stručnog teksta, od organizacije cjeline teksta do organizacije paragrafa | Pismena provjera znanja na kraju semestra. |
Prepoznati i koristiti tipove rečenica uobičajenih u akademskom diskursu | Pismena provjera znanja na kraju semestra. |
Koristiti tehnike parafraziranja i stilove citiranja | Pismena provjera znanja na kraju semestra. |
Interpretirati dijagram i graf | Pismena provjera znanja na kraju semestra. |
Sažeti i izložiti sadržaj autentičnog slušnog materijala | Pismena provjera znanja na kraju semestra. |
Koristiti vokabular akademskog engleskog jezika | Pismena provjera znanja na kraju semestra. |
Usvajanje i razvijanje tehnika čitanja stručne literature, usvajanje tehnika pisanja sažetaka, razvijanje vještine govorenja o akademskim i stručnim temama i usvajanje akademskog i stručnog vokabulara. ( Engleski II ) | Pismena provjera znanja na kraju semestra. |
Working methods
Teachers' obligations
Nastavnik je dužan pratiti rad i zalaganje studenata tokom semestra te provjeravati domaće zadaće.
Students' obligations
Rad, znanje i zalaganje studenata prati se tokom cijelog semestra. Vrlo je važno aktivno sudjelovanje u nastavi i redovito pohađanje iste. Studenti su obavezni održati jedno usmeno izlaganje na stručnu temu po izboru.
Methods of grading
Evaluation elements | Maximum points or Share in evaluation | Grade rating scale | Grade | Direct teaching hours | Total number of average student workload | ECTS |
---|---|---|---|---|---|---|
Redovito pohađanje predavanja i jezičnih vježbi. Aktivno sudjelovanje na nastavi i održano usmeno izlaganje na dogovorenu temu. |
< 60% 60-70% 71-80% 81-90% 91-100% |
Insufficient (1) Sufficient (2) Good (3) Very good (4) Excellent (5) |
30 | 60 | 2 | |
Završi ispit | 100% |
< 60% 60 - 70% 71 - 80% 81 - 90% 91 - 100% |
Insufficient (1) Sufficient (2) Good (3) Very good (4) Excellent (5) |
30 | 30 | 1 |
Ukupno | 100% | 30 | 90 | 3 |
Ispit se polaže u pismenom i usmenom obliku na kraju semestra.
Weekly class schedule
- Introduction to the course English for Agriculture.
- The parts of a plant and their functions, Contextual reference
- Rephrasing, Labelling a diagram
- Grammar ( the forms of definitions, the impersonal passive ), Summary
- Register, Academic writing style: features.
- Listening to academic lectures ( note-taking skills ), Idioms and collocations
- Oral presentations, How to give a good PP presentation
- The life cycle of a plant, Contextual reference, Rephrasing
- Relationships between statements ( Contrast, Consequence ), Definitions of process, Labelling of diagrams
- Grammar ( Time expressions , Expressions of degree ), Summary
- Interpreting graphs and diagrams, GMO ( raeding+ exercises )
- Animal husbandry ( reading with comprehension )
- Paraphrasing
- English gardens, documentary
- Revision exercises
Obligatory literature
- English in Agriculture, Alan Mountford, OUP 1977
- English in Agriculture, Gordana Mikulić, Školska knjiga, Zagreb, 1989
- Oxford EAP: A course in English for Academic Purposes, Chazal, E., McCarter, S. Oxford,2012