Natječaj za dodjelu sredstava za poticanje prijave međunarodnih projekata za 2022. godinu

Upute i kriteriji:

Sredstva se odobravaju uvjetno, odnosno projektni prijedlog mora biti prijavljen na predviđeni poziv te prijavljen u evidenciji međunarodne suradnje u UMO.

Po projektnom prijedlogu financirat će se samo jedna aktivnost.
Prijaviti se mogu djelatnici koji zadovoljavaju minimalan kriterij stupnja obrazovanja doktora znanosti.

Odobravaju se sredstva za pokretanje znanstveno-istraživačkih, nastavnih i strukturnih projekata, odnosno u svrhu izrade projektnog prijedloga u sljedećim aktivnostima:

1.1. Sudjelovanje djelatnika AFZ-a na sastancima projektnih konzorcija

Odobravaju se troškovi prijevoza, dnevnica i smještaja za jednog djelatnika (voditelja projektnog tima na AFZ-u) u trajanju od najviše 5 dana (4 noćenja i 5 dnevnica).
Maksimalan dnevni iznos smještaja je 730,00 kn.

Potrebna dokumentacija za prijavu na Natječaj:

Potrebna dokumentacija za povrat sredstva:

  • Preslika zatvorenog putnog naloga (sa svim prilozima) ili preslike računa;

Povrat sredstva će se izvršiti temeljem dostavljene dokumentacije na mjesto troška navedeno u presliku putnog naloga ili računa te pod uvjetom da je projektni prijedlog upisan u Bazu projekata.

1.2. Organizacija sastanka projektnog konzorcija na AFZ-u

Odobravaju se troškovi dnevnica i smještaja za najviše 2 voditelja projektnog tima s različitih institucija i različitih zemalja u trajanju od najviše 5 dana (4 noćenja i 5 dnevnica).
Maksimalan dnevni iznos smještaja je 770,00 kn.

Potrebna dokumentacija za prijavu na Natječaj:

Potrebna dokumentacija za povrat sredstva:

  • Preslika/e zatvorenog/ih putnog/ih naloga sudionika sastanka projektnog konzorcija (sa svim prilozima) ili preslike računa;

Povrat sredstva će se izvršiti temeljem dostavljene dokumentacije na mjesto troška navedeno u presliku putnog naloga ili računa te pod uvjetom da je projektni prijedlog upisan u Bazu projekata.

1.3. Druge aktivnosti

Zahtjev za dodjelom sredstava se može podnijeti i za druge aktivnosti vezane uz izradu projektnog prijedloga (prijevodi, lekture, dozvole nadležnih tijela, tisak, kotizacije i sl.). Odluku donosi Odbor ovisno o iznosu neutrošenih sredstava preostalih nakon aktivnosti 1.1. i 1.2., te na temelju važnosti aktivnosti potrebnih za prijavu i poticanje projekata.

Potrebna dokumentacija za prijavu na Natječaj:

Potrebna dokumentacija za povrat sredstva:

  • Račun
  • Dokaz o uplati
  • Dokaz da je trošak povezan uz izradu projektnog prijedloga (korespodencija e-mailom i sl.).

Povrat sredstva će se izvršiti temeljem dostavljene dokumentacije na mjesto troška navedeno u prijavnom obrascu.

Rokovi za prijavu:

30. lipanj 2022. godine (obuhvaćaju aktivnosti u razdoblju od 1.1. do 30.6.2022.)
31. prosinac 2022. godine (obuhvaćaju aktivnosti u razdoblju od 1.7. do 31.12.2022.)

Pristigle prijave evaluirat će Odbor za međunarodnu suradnju.

Predviđena su sredstva u iznosu od 15.000,00 kn po roku s napomenom da prodekanica za međunarodnu i međuinstitucijsku suradnju, uz suglasnost dekana, zadržava pravo uvećanja/prijenosa ili prenamjene predviđenog iznosa, a usklađeno s financijskim stanjem.

Prijave s potpunom dokumentacijom potrebno je dostaviti u Ured za međunarodne odnose.
Natječaj je raspisan prema Pravilniku o dodjeli sredstava za poticanje prijave međunarodnih projekata i nacionalnih projekata s međunarodnim partnerima:  Pravilnik

Prijava djelatnika

Mrežna stranica koristi kolačiće (cookies). Kolačiće upotrebljavamo kako bismo personalizirali sadržaj i oglase, omogućili značajke društvenih medija i analizirali promet. Isto tako, podatke o vašoj upotrebi naše web-lokacije dijelimo s partnerima za društvene medije, oglašavanje i analizu, a oni ih mogu kombinirati s drugim podacima koje ste im pružili ili koje su prikupili dok ste upotrebljavali njihove usluge. Nastavkom korištenja naših internetskih stranica vi prihvaćate našu upotrebu kolačića. Polica privatnosti.