Postupak prijave projekta Uredu za međunarodne odnose i projekte
Znanstvenik koji prijavljuje projekt javlja se u Ured za međunarodne odnose i projekte (UMO) s namjerom prijave projekta i osnovnim informacijama o prijavi (natječaj, koordinator i partneri, administrativni dokumenti, rokovi i slično). UMO voditelju projektnog prijedloga stoji na raspolaganju kroz cijeli proces prijave projekta u vidu administrativne podrške. U slučaju kada je projekt odobren za financiranje, voditelj projekta nacrte ugovora dostavlja u UMO na pregled, popunjavanje i potpisivanje (ugovor o bespovratnim sredstvima, ugovor o financiranju, partnerski sporazum, konzorcijski ugovor i slično).
Unos projekta u bazu projekata
Kada je projekt odobren za financiranje i počinje s provedbom voditelj ispunjava obrazac za unos u bazu projekata. UMO prema dostavljenim informacijama upisuje projekt u bazu i povezuje sa voditeljem i suradnicima na projektu.
Prijedlog izdvajanja međunarodnih projekata
Ukoliko se radi o projektu koji je financiran iz međunarodnog izvora, voditelj je prilikom otvaranja mjesta troška projekta dužan u UMO dostaviti prijedlog izdvajanja za opće materijalne i razvojne potrebe Agronomskog fakulteta. Prijedlog izdvajanja kreira se prema odluci o izdvajanjima 2022. godine. Prijedlog izdvajanja se prvo prihvaća na Odboru za međunarodnu suradnju koji prijedlog šalje Odboru za financije i investicije koji donosi konačnu odluku i prosljeđuje ju voditelju i računovodstvu. UMO pruža podršku voditeljima projekata prilikom pripreme prijedloga izdvajanja.
Provedba projekta
UMO pruža administrativnu podršku voditelju projekta kroz cijeli proces provedbe. Po završetku provedbe projekta, voditelj u UMO javlja da je projekt završen, dostavlja završno izvješće ili sličnu informaciju o završetku projekta.
Svi dokumenti i obrasci spomenuti u ovom tekstu nalaze se u nastavku. UMO stoji na raspolaganju svim znanstvenicima prilikom ispunjavanja istih.