Ekologija travnjaka i metode znanstveno-istraživačkog rada u travnjaštvu (173312)
Course coordinator
Course description
Predmet se sastoji od slijedećih cjelina:
1. Ekologija travnjaka
2. Metode istraživačkog rada u travnjaštvu.
Cilj je prvoga dijela uvesti studente u ekologiju travnjaka te dati uvid u reakciju travnjačkih zajednica na ekološke čimbenike, konkurentske i sinergijske odnose unutar travnjačkog ekosustava, te utjecaj sažeti managementa na travnjacima na travnjačke ekosustave.
U drugom dijelu student stječe uvid u poljske i laboratorijske metode istraživanja u travnjaštvu, definiranje ciljeva istraživanja, planiranje i postavljanje pokusa i metode uzorkovanja. Uz to, student stječe znanja o metodama analize kvalitete krme s travnjaka, uključujući standardne laboratorijske metode utvrđivanja kemijskog sastava krme te in vivo i in vitro metode procjene hranjivosti voluminozne krme.
Type of course
- Poslijediplomski studij / Doktorski studij / Poljoprivredne znanosti (Elective course, 1 semester, 1 year)
ECTS: 6.00
English language: L1
E-learning: L2
Teaching hours: 30
Lectures: 10
Practicum: 10
Seminar: 10
Lecturer
Associate teacher for exercises
Associate teacher for seminars
Grading
Sufficient (2):
Good (3):
Very good (4):
Excellent (5):
Conditions for obtaining signature
Seminarski rad, izrada zadataka tijekom semestra
General competencies
Steći znanja i vještine za samostalni znanstveno istraživački rad u području travnjaštva
Types of instruction
- Predavanja
- Konzultacije
- Terenske vježbe
- Seminari
Learning outcomes
Learning outcome | Evaluation methods |
---|---|
Analizirati kompleksnost odnosa u sklopu ekologije travnjaka | Seminarski rad, usmeni ispit |
Formulirati ciljeve znanstvenog rada u travnjaštvu | Seminarski rad, usmeni ispit |
Planirati i organizirati istraživanje u travnjaštvu | Seminarski rad, usmeni ispit |
Primijeniti prikladne metode znanstveno istraživačkog rada u travnjaštvu u polju i laboratoriju | Seminarski rad, usmeni ispit |
Working methods
Teachers' obligations
Održavanje nastave, preporuka osnovnih i naprednih nastavnih materijala, konzultacije.
Students' obligations
Pohađanje nastave, izrada seminarskog rada i ostalih zadataka tijekom semestra, polaganje ispita
Methods of grading
Evaluation elements | Maximum points or Share in evaluation | Grade rating scale | Grade | Direct teaching hours | Total number of average student workload | ECTS |
---|---|---|---|---|---|---|
seminarski rad | 70 (50 %) |
0-60% nedovoljan (1) 61-70 % dovoljan (2) 71-80 % dobar (3) 81-90 % vrlo dobar (4) >91 % odličan (5) |
Insufficient (1) Sufficient (2) Good (3) Very good (4) Excellent (5) |
|||
Usmeni ispit | 50 % | |||||
Ukupno | 30 | 6 |
Weekly class schedule
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
Obligatory literature
- Davies, A., Baker, R. D., Grant, S. A. and Laidlaw, A. S. (ed.) (1998) Sward measurement handbook (odabrana poglavlja) BGS publication.
- Hopkins A. (2000) Grass: Its Production and Utilization, Wiley, 440 str.
- Barnes R.F., Nelson C.J., Moore K.J., Collins M. (2007) Forages, The Science of Grassland Agriculture. Wiley, 808 str.
Recommended literature
- Tow, P.G. and Lazenby, A. (ed) (2001) Competition and succession in pastures CAB International.
- Clewer, A.G. and Scarisbrick, D.H. (2001) Practical statistics and experimental design for plant and crop science. John Wiley and sons, Ltd.