Diplomski rad - Agrobiznis i ruralni razvitak (169273)
Course description
Diplomski rad je individualni pisani rad u pravilu temeljen na vlastitim istraživanjima koji se piše u znanstvenom obliku te podrazumijeva radnu angažiranost studenata koja je ekvivalentna 28 ECTS-a. Diplomski rad se u pravilu izrađuje tijekom IV. semestra, a završava usmenom obranom.
Type of course
- Diplomski studij / Agrobiznis i ruralni razvitak (Compulsory course, 4 semester, 2 year)
ECTS: 28.00
Teaching hours: 0
Grading
Sufficient (2):
Good (3):
Very good (4):
Excellent (5):
General competencies
Diplomski rad je sveobuhvatna i visoko nezavisna zadaća u kojoj student mora pokazati poznavanje osnova struke i znanstveno-istraživačkog rada, odnosno snalaženje u definiranju hipoteza i ciljeva istraživanja, planiranju istraživanja, prikupljanju i obradi podataka te pisanju znanstvenog rada. Uključuje proširenje i produbljivanje znanja iz sadržaja nastavnog programa, individualan angažman oko problemske tematike, stjecanje iskustva u pisanju stručnih radova, sposobnost primjene znanstvenih metoda i instrumentarija u obradi problema i izradi rada, sposobnost samostalnoga služenja odgovarajućom domaćom i inozemnom literaturom odnosno korištenje spoznaja, činjenica i stavova objavljenih u navedenim izvorima.
Types of instruction
- Ostalo
Student pod vodstvom mentora provodi istraživanje i piše diplomski rad na temu koju je prihvatio Odboru za nastavu i izbor nastavnika. Diplomski rad brani pred povjerenstvom za ocjenu i obranu diplomskog rada čime završava diplomski studij.
Learning outcomes
Learning outcome | Evaluation methods |
---|---|
definirati stručni problem | diplomski rad, javna obrana diplomskog rada |
samostalno riješiti praktični problem/zadatak | diplomski rad, javna obrana diplomskog rada |
osmisliti i samostalno provesti istraživanje | diplomski rad, javna obrana diplomskog rada |
primijeniti metodologiju pisanja stručnog i znanstvenog djela | diplomski rad |
predstaviti svoj rad u pisanom obliku, jezično i etički ispravno | diplomski rad |
primijeniti usvojena znanja i opće kompetencije stečene kroz studij | diplomski rad, javna obrana diplomskog rada |
steći samopouzdanje u stečeno znanje | javna obrana diplomskog rada |
predvidjeti smjernice budućeg razvoja teme kojom se bavio | diplomski rad, javna obrana diplomskog rada |
razviti prezentacijske vještine kod interpretacije rezultata istraživanja | javna obrana diplomskog rada |
Working methods
Teachers' obligations
- održavati konzultacije svaki tjedan prema rasporedu
- pružiti studentu potrebnu pomoć i upute pri prijavi teme i planiranju diplomskog rada
- voditi studenta pri postavljanju pokusa, provođenju analiza te prikupljanju i analizi podataka
- upoznati studenta s načelima etičkog pristupa u pisanju diplomskog rada
- pregledati diplomski rad i dati upute za doradu prije uvezivanja
- pomoći studentu u pripremi za javnu obranu diplomskog rada
Students' obligations
- prijaviti temu diplomskog rada, provesti istraživanje i izraditi rad u skladu s Uputama za oblikovanje diplomskog rada
- dolaziti na konzultacije i prezentirati napredak u provođenju istraživanja i izradi rada
- uvažiti i postupiti prema uputama mentora
- pridržavati se načela etičkog pristupa u pisanju diplomskog rada
- pripremiti prezentaciju i obraniti diplomski rad pred imenovanim povjerenstvom
Methods of grading
Evaluation elements | Maximum points or Share in evaluation | Grade rating scale | Grade | Direct teaching hours | Total number of average student workload | ECTS |
---|---|---|---|---|---|---|
Diplomski rad | 50% |
. vidi opis . . |
Sufficient (2) Good (3) Very good (4) Excellent (5) |
750 | 25 | |
Javna obrana diplomskog rada | 50% |
. vidi opis . . |
Sufficient (2) Good (3) Very good (4) Excellent (5) |
90 | 3 | |
Ukupno | 100% | 840 | 28 |
Evaluation elements | Description | Deadline | Recoupment |
---|---|---|---|
Diplomski rad | Odličan (5) – Rad je logički dobro strukturiran činjenično točan i pojmovno dobro definiran, podcjeline su povezane, korištena je relevantna i recentna literatura te je vidljiv pristup temi iz različitih perspektiva. Vrlo dobar (4) – Rad je dobro strukturiran, iznesene su činjenice, relevantne teorije i ažurni podaci, literatura je korektno obrađena no pristupu nedostaje kreativnosti. Dobar (3) – U radu su prikazani samo neki od relevantnih aspekata teme, literatura je obrađena korektno, ali samo djelomično. Znanstveni i stručni vokabular je bazičan. Dovoljan (2) – U radu postoje sadržajni nedostaci, osnovni pojmovi su površno objašnjeni i nema dubljeg poznavanja teme. | ||
Javna obrana diplomskog rada | Odličan (5) - Izlaganje je jasno, visoko informativno,odgovori na pitanja točni i kreativni. Vrlo dobar (4) - Izlaganje je jasno i sadržajno, odgovori na pitanja su samo korektni i ne ukazuju na dublje promišljanje o temi. Dobar (3) - Izlaganje je jasno i informativno, ali bez sposobnosti povezivanja teorije sa praksom. Sposobnost odgovaranja samo na jednostavna pitanja. Dovoljan (2) - Izlaganje je prepričavanje pročitanog teksta, odgovori na pitanja su oskudni. |
Preconditions
- Diplomski rad - seminar (160350)
Obligatory literature
- Upute za oblikovanje diplomskog rada 2017 (doc); Oblikovanje diplomskog rada - predložak 2017 (docx); Oblikovanje diplomskog rada - predložak prezentacije 2017 (pptx); Obrazac za prijavu teme Dostupno na: http://www.agr.unizg.hr/hr/category/dokumenti/200 - Diplomski rad