Stručna praksa - Ukrasno bilje (251017)
Course coordinator
Course description
Stručna praksa je obvezni predmet na diplomskom studiju i podrazumijeva angažiranost studenata koja je ekvivalentna 4 ECTS-a. Tijekom diplomskog studija potrebno je obaviti stručnu praksu u trajanju od 120 radnih sati.
Stručna praksa može se obaviti u Hrvatskoj i/ili inozemstvu kod jedne ili više pravnih osoba ili obiteljskih gospodarstava upisanih u Upisnik poljoprivrednih gospodarstava, čija je djelatnost sukladna programu studija. Dio stručne prakse obavljat će se na pokušalištima i u laboratorijima Fakulteta.
Type of course
- Diplomski studij / Hortikultura / Ukrasno bilje (Compulsory course, 3 semester, 2 year)
ECTS: 4.00
Teaching hours: 120
Laboratory exercises: 120
Associate teacher for exercises
- Prof. Tatjana Prebeg, PhD
- Asst. Prof. Dario Kremer, PhD
- Asst. Prof. Miroslav Poje, PhD
- Prof. Sandro Bogdanović, PhD
- Prof. Dubravka Dujmović Purgar, PhD
Associate teacher for seminars
- Prof. Tatjana Prebeg, PhD
- Asst. Prof. Dario Kremer, PhD
- Asst. Prof. Miroslav Poje, PhD
- Assoc. Prof. Vesna Židovec, PhD
- Prof. Sandro Bogdanović, PhD
- Prof. Dubravka Dujmović Purgar, PhD
Grading
Sufficient (2): 61-70 %
Good (3): 71-80 %
Very good (4): 81-90 %
Excellent (5): 91-100 %
General competencies
Stručna praksa na diplomskom studiju je zadatak u kojem student radi na konkretnim slučajevima iz prakse odnosno teorijska znanja upotpunjuje s praktičnim. Uključuje stjecanje dodatnih vještina iz područja agronomije te djelokruga poslovanja kod pravne osobe ili obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva u kojima se praksa obavlja kao i izrada stručnog projekta.
Types of instruction
- Ostalo
Samostalni zadaci, mentorski rad, praktični rad kod pružatelja prakse - Seminari
- Vježbe
Learning outcomes
Learning outcome | Evaluation methods |
---|---|
riješiti zadani problem u poznatim okolnostima | Obavljanje povjerenih zadataka na stručnoj praksi. Procjena voditelja prakse o radu studenta za vrijeme stručne prakse. |
formirati osjećaja odgovornosti i motiviranosti za izvršenje dodijeljenih poslova | Obavljanje povjerenih zadataka na stručnoj praksi. Procjena voditelja prakse o radu studenta za vrijeme stručne prakse. |
primijeniti naučeno znanje i steče vještina u konkretnim situacijama | Obavljanje povjerenih zadataka na stručnoj praksi. Procjena voditelja prakse o radu studenta za vrijeme stručne prakse. |
provjeriti vlastite sposobnosti za analitički ili holistički pristup poslu | Obavljanje povjerenih zadataka na stručnoj praksi. |
samoanalizirati kreativne sposobnosti u izvođenju poslova | Obavljanje povjerenih zadataka na stručnoj praksi. |
razviti osjećaja za konstruktivnu kritiku kolega i nadređenih | Obavljanje povjerenih zadataka na stručnoj praksi. Procjena voditelja prakse o radu studenta. |
imati osjećaja odgovornosti za dobivene poslove | Obavljanje povjerenih zadataka na stručnoj praksi. Procjena voditelja prakse o radu studenta. |
Working methods
Teachers' obligations
Nositelj predmeta – voditelj stručne prakse upoznaje studente s ciljevima i procedurom prakse te im dodjeljuje mentore (suradnike na predmetu). Provodi administrativne poslove u aplikaciji Burza stručne prakse. Pomaže studentu pri pronalaženju poslodavca za obavljanje stručne prakse izvan Fakulteta. Organizira zajedničku prezentaciju stručnih projekta. U suradnji s mentorom, vrednuje stručni projekt i prezentaciju te donosi završnu ocjenu stručne prakse.
Suradnici na predmetu – mentori stručne prakse – zadaju zadatke i vode studenta pri agrotehničkim zahvatima/analizama/radionicama tijekom prakse. Mentoriraju pisanje stručnog projekta i ocjenjuju pisanu verziju stručnog projekta. Pregledavaju i ocjenjuju dnevnik prakse studenta i ispunjavaju obrazac vrednovanja studenta na stručnoj praksi u aplikaciji Burza stručne prakse. Sudjeluju na prezentaciji stručnih projekata i u suradnji s voditeljem prakse (nositeljom predmeta) predlažu konačnu ocjenu.
Students' obligations
Student je obavezan obaviti stručnu praksu u trajanju od 120 sati, od čega dio na pokušalištu/laboratorijima Fakulteta, a dio kod poslodavca. Tijekom prakse student provodi zadatke prema uputama mentora. Za svaki dan na stručnoj praksi (na Fakultetu i kod poslodavca) student vodi dnevnik u aplikaciji Burza stručne prakse. Student treba izraditi i prezentirati stručni projekt na temelju dodijeljenog zadatka.
Methods of grading
Evaluation elements | Maximum points or Share in evaluation | Grade rating scale | Grade | Direct teaching hours | Total number of average student workload | ECTS |
---|---|---|---|---|---|---|
Ukupno | 90 | 3 |
Na temelju dnevnika koji student vodi na stručnoj praksi, izvješća mentora sa stručne prakse, izrađenog i prezentiranog stručnog projekta voditelj stručne prakse donosi ocjenu o uspješno obavljenoj stručnoj praksi i unosi je u ISVU sustav.
Evaluation elements | Description | Deadline | Recoupment |
---|---|---|---|
Radni učinak studenta za vrijeme stručne prakse | a) Visok radni učinak b) Zadovoljavajući radni učinak c) Slabiji učinak od očekivanja bez opravdanih razloga | ||
Primjena teorije u praktičnom radu za vrijeme stručne prakse | a) Pokazuje izuzetnu vještinu primjene teorije u praktičnom radu b) Prepoznaje teorijski okvir u praktičnom radu c) Ne povezuje teorijski okvir s praktičnim rado | ||
Vještina rješavanja problema studenta za vrijeme stručne prakse | a) Vrlo vješt u rješavanju problema, inovativan i kreativan b) Sposoban je riješiti zadani problem na poznati način c) Ne pokazuje zadovoljavajuće sposobnosti rješavanja problema | ||
Sposobnost donošenje odluka studenta za vrijeme stručne prakse | a) Odluke donosi samostalno, na osnovi temeljite analize (promjenjivih) okolnosti b) Odluke su zadovoljavajuće u poznatim situacijama c) Često donosi pogrešne odluke bez analize situacije | ||
Sposobnost suradnje u timu za vrijeme stručne prakse | a) Radi u skladu s ostalima, pridonosi grupnim odnosima i učinkovitosti b) Odnosi s drugima su skladni u normalnim okolnostima, ali se ne ističe c) Nekomunikativan i povučen do mjere da negativno djeluje na grupu | ||
Komunikacijske vještine studenta za vrijeme stručne prakse | a) Izuzetno jasna, dobro organizirana i uvjerljiva komunikacija, pisana i govorna b) Zadovoljavajuće vještine pisane i govorne komunikacije c) Slabe vještine pisanja i govorne komunikacije | ||
Motiviranost i odgovornost studenta za vrijeme stručne prakse | a) Visok stupanj motiviranosti u radu te kolektivne i društvene odgovornosti b) Zadovoljavajuća motiviranost za rad i odgovornosti prema poslu c) Slabo motiviran, nezainteresiran i bez osjećaja odgovornosti prema poslu |