Ponašanje potrošača i marketinška istraživanja na tržištu hrane (173825)
Course coordinator
Course description
Cilj ovog modula je stjecanje znanja iz teorije marketinga, metodologije marketinškog istraživanja te osposobljavanje za samostalno provođenje marketinških istraživanja na tržištu hrane.
U okviru ovog modula obrađuju se sljedeće teme: ponašanje potrošača, modeli kupovnog ponašanja prehrambenih proizvoda i pića, metode i instrumenti za prikupljanje primarnih podataka, metode multivarijantne analize podataka (faktorska, klasterska, spojena, kontingentna i diskriminacijska analiza), parametarska i neparametarsko testiranje, istraživanje za segmentaciju tržišta, pozicioniranje proizvoda i razvoj novog proizvoda.
Type of course
- Poslijediplomski studij / Doktorski studij / Poljoprivredne znanosti (Elective course, 1 semester, 1 year)
ECTS: 6.00
English language: L1
E-learning: L2
Teaching hours: 30
Lectures: 10
Auditory exercises: 10
Seminar: 10
Lecturer
Grading
Sufficient (2):
Good (3):
Very good (4):
Excellent (5):
General competencies
Programa modula omogućuje studentima stjecanje znanja i vještina za provođenje znanstvenih istraživanja u području marketinga.