Marketing u stočarstvu (246895)
Course coordinator
Course description
Poslovanje na suvremenom tržištu nije moguće bez poznavanja i primjene marketinga, pa je za poljoprivredu marketing barem jednako važan kao i proizvodnja. U ovom modulu studenti se Upoznavaju s osnovama marketinga, marketinškom analizom, strateškim planiranjem u marketingu, izradom poslovnog plana, politikom proizvoda, cjenovnom politikom, politikom distribucije i komunikacijskom politikom, kreiranjem marketinškog spleta, upravljanjem marketinškim naporima te primjenom marketinga u poljoprivredi i prehrambenoj industriji. Mnoštvo primjera iz marketinške prakse olakšava razumijevanje i usvajanje nastavne građe, a izrada marketinškog plana priprema studente za praktičnu primjenu usvojenih teoretskih znanja.
Type of course
- Poslijediplomski studij / Sveučilišni specijalistički studij / Stočarstvo (Elective course, 2 semester, 1 year)
ECTS: 3.00
English language: L1
E-learning: L2
Teaching hours: 15
Lectures: 8
Auditory exercises: 5
Seminar: 2
Grading
Sufficient (2):
Good (3):
Very good (4):
Excellent (5):
General competencies
Programa modula omogućuje studentima stjecanje temeljnih znanja iz marketinške teorija i praktičnih znanja potrebnih za izradu jednostavnog marketinškog plana. Program modula je osnova za nastavak obrazovanja na diplomskom studiju Agrobiznis i ruralni razvitak.