Marketing u ribarstvu (246766)
Course coordinator
Course description
Marketing i marketinška tehnika temelj su proizvodnje proizvoda i usluga u suvremenom gospodarstvu. Upoznati studente s teorijom i praksom marketinga stočarskih proizvoda s temeljnim metodama istraživanja marketinga.
Program: teorija tržišta i cijena, ustroj tržišta, svjetsko tržište poljoprivrednih proizvoda, tržništvo (marketing) u poslovanju stočarskih gospodarstava, pravci razvoja stočarske selekcije u svijetu s obzirom na razvoj tržišta, tržište stočarskih proizvoda, pariteti cijena sperme, marketing stočarskih proizvoda. Kakvoća, selekcija i marketinška strategija stočarskih proizvoda; marketinška strategija prodaje; marketinška strategija s obzirom na asortiman i pakiranje proizvoda; marketinška strategija s obzirom na cijene; promidžba stočarskih proizvoda; marketinška strategija s obzirom na prodajne kanale i potrošačke segmente stočarskih proizvoda.
Type of course
- Poslijediplomski studij / Sveučilišni specijalistički studij / Ribarstvo (Elective course, 2 semester, 1 year)
ECTS: 3.00
English language: L1
E-learning: L2
Teaching hours: 15
Lectures: 6
Laboratory exercises: 2
Seminar: 7
Lecturer
Grading
Sufficient (2):
Good (3):
Very good (4):
Excellent (5):
General competencies
Programa modula omogućuje studentima stjecanje temeljnih znanja iz marketinške teorija i praktičnih znanja potrebnih za izradu jednostavnog marketinškog plana. Program modula je osnova za nastavak obrazovanja na diplomskom studiju Agrobiznis i ruralni razvitak.
Types of instruction
- Predavanja
- Seminari
- Vježbe
Learning outcomes
Learning outcome | Evaluation methods |
---|---|
Definirati osnovne marketinške koncepte Provesti jednostavne marketinške analize Definirati politiku proizvoda, cijena, distribucije i komunikacije Definirati marketinški problem i dati prijedlog rješenja | Usmeni ispit |
Obligatory literature
- Kolega A. (1994): Tržništvo poljodjelskih proizvoda. Globus, Zagreb
- Kolega A., Božić M. (2001): Hrvatsko poljodjelsko tržište. Tržništvo, Zagreb
- Kolega A. i sur. (1989): Marketing proizvoda Središnjeg zavoda za razmnožavanje domaćih životinja. Zagreb
Recommended literature
- Kotler P. (1989): Upravljanje marketingom. Informator, Zagreb