Print

Teorija krajobraza i krajobraznog planiranja (173848)

Course coordinator

Course description

-Cilj modula je upoznati doktorande s teorijskim osnovama krajobraznog planiranja. Definicije krajobraza, Struktura korištenja i namjene površina-krajobraza, Poimanje krajobraza, Divergentnost interesa u krajobrazu, etika prirode, Modeli u prostornom planiranju, Uloga civilnog društva u planiranju prostora

Type of course

ECTS: 6.00

English language: L1

Teaching hours: 30
Lectures: 5
Seminar: 25

Grading

Sufficient (2):
Good (3):
Very good (4):
Excellent (5):

General competencies

Uvjeti za upis predmeta i ulazne kompetencije potrebne za predmet: prethodno znanje o procesima prostornog planiranja u kojima su uključeni aspekti zaštite prostora i krajobraza

Types of instruction

  • Predavanja
    1.Poimanje i definicije krajobraza i krajobraznog planiranja 2.Divergentnost interesa u krajobrazu 3.Teorijske osnove krajobraznog planiranja 4.Instrumenti zaštite kvaliteta/vrijednosti krajobraza iz planerske perspektive 5. Administrativni sustav i krajobrazno planiranje
  • Konzultacije
    1.Poimanje i definicije krajobraza i krajobraznog planiranja 2.Divergentnost interesa u krajobrazu 3.Teorijske osnove krajobraznog planiranja 4.Instrumenti zaštite kvaliteta/vrijednosti krajobraza iz planerske perspektive 5. Administrativni sustav i krajobrazno planiranje
  • Seminari
    1.Poimanje i definicije krajobraza i krajobraznog planiranja 2.Divergentnost interesa u krajobrazu 3.Teorijske osnove krajobraznog planiranja 4.Instrumenti zaštite kvaliteta/vrijednosti krajobraza iz planerske perspektive 5. Administrativni sustav i krajobrazno planiranje

Learning outcomes

Learning outcome Evaluation methods
integrirati zaštitu krajobraza ne samo kao stručni, već i društveni problem; argumentirano razmišljati o mogućim pristupima u rješavanju prostornih problema na relaciji zaštita-razvoj; integrirati zaštitno–okolišne kriterije u planerski postupak i druge (zakonom predviđene) instrumente zaštite krajobraza; razumijevati teoriju i iskustvo u praksi te kritički vrednovati sklad/nesklad između teoretskih načela i praktičnog djelovanja eseji i seminarski radovi

Working methods

Teachers' obligations

konzulatacije

Students' obligations

proučavanje nastavnih cjelina kroz izabranu literaturu, konzultacije i samostalne zadatke (esej, seminar).

Weekly class schedule

  1. -
  2. -
  3. -
  4. -
  5. -
  6. -
  7. -
  8. -
  9. -
  10. -
  11. -
  12. -
  13. -
  14. -
  15. -

Obligatory literature

  1. D.W.MEINIG.1979. THE INTERPRETATION OF ORDINARY LANDSCAPES., OXFORD GLOSAR KLJUČNIH IZRAZA KORIŠTENIH U POLITIKAMA PROSTORNOG RAZVOJA U EUROPI, CEMAT Stasbourg 2000 Marušič, I. 2002. Some observations regarding the education of landscape architects for the 21st century. Landscape and urban planning, 60(2): 95-103 Taylor, P.W. 1986. Respect for Nature: A Theory of Environmental Ethics. Princeton Univ. Press. New York. Poglavlje 6 Forster, N. 2002. Ecological Planning: a Historical and Comparative Synthesis. John Hopkins University Press. Baltimore Chechile, R. A. i S. Carlisle (eds), 1991. Environmental Decision Making: A Multidisciplinary Perspective. Van Nostrand Reinhold. New York. poglavlja 1., 9

Please sign in to your account

This site uses cookies and other tracking technologies to assist with navigation and your ability to provide feedback, analyse your use of our products and services, assist with our promotional and marketing efforts, and provide content from third parties. Cookie Policy.