Stručni projekt - Animalne znanosti (250956)
Course coordinator
Course description
Stručni projekt je obvezni predmet na prijediplomskom studiju i podrazumijeva angažiranost studenata koja je ekvivalentna 2 ECTS-a.
Type of course
- Prijediplomski studij / Animalne znanosti (Compulsory course, 6 semester, 3 year)
ECTS: 2.00
Teaching hours: 30
Seminar: 30
Grading
Sufficient (2):
Good (3):
Very good (4):
Excellent (5):
General competencies
Stručni projekt na prijediplomskom studiju je zadaća u kojoj student mora pokazati sposobnost izrade pisanog rada, usmenog izlaganja i timskog rada. Uključuje prikupljanje i evaluaciju potrebne literature, sudjelovanje u planiranju, izvođenju i praćenju projekta, timskom radu, analizu problema i rješenja, planiranje i upravljanje vremenom, kreiranje alternativnih rješenja, primjenu odgovarajuće tehnologije, donošenje odluka, realiziranje vlastitog rješenja i integriranje rješenjima s ostalih studenata unutar tima te prezentiranje rada. Stručni projekt podrazumijeva suradnju studenata i nastavnika u timskom okruženju.
Learning outcomes
Learning outcome | Evaluation methods |
---|---|
definirati ciljeve projekta | Pisani rad. Prezentacija stručnog projekta. |
organizirati projektni tim | Pisani rad. Prezentacija stručnog projekta. |
razviti zadani projektni zadatak | Pisani rad. Prezentacija stručnog projekta. |
pokazati rezultate projektnog zadatka | Pisani rad. Prezentacija stručnog projekta. |
analizirati završeni projekt | Pisani rad. Prezentacija stručnog projekta. |
predvidjeti probleme u izradi zadanog projekta | Pisani rad. Prezentacija stručnog projekta. |
Working methods
Teachers' obligations
Mentor stručnog projekta:
- može biti nositelj ili suradnik na predmetu u znanstveno-nastavnom zvanju (docent, izvanredni profesor, redoviti profesor i redoviti profesor u trajnom zvanju)
- vodi i nadzire rad na stručnom projektu
- ako za neku temu interes pokazuje više studenata od predviđene veličine grupe, ima pravo odabrati studente (pri tom uzima u obzir ocjene studenata, rezultate parcijalnih ispita, zalaganje tijekom nastave i sl.)
- pregledava i ocjenjuje pisani dio stručnog projekta
- imenuje voditelja grupe
- ocjenjuje izlaganje i donosi završnu ocjenu pojedinog projekta
- ocjenjuje zalaganje studenata - članova grupe i donosi završnu ocjenu za svakog pojedinog studenta
Students' obligations
Student - voditelj grupe:
- upravlja radom grupe i dodjeljuje radne zadatke članovima grupe
- vodi i uređuje izradu pisanog rada te određuje osobu koja će pripremiti usmeno izlaganje i/ili prezentirati rad grupe
- objedinjuje pisane priloge studenata - članova grupe
- predaje cjeloviti stručni projekt mentoru najkasnije 2 tjedna prije kraja VI. semestra
Student:
- prijavljuje se za pojedinu temu stručnog projekta
- izrađuje pisani dio stručnog projekta u okviru radnog zadatka koji mu je dodijeljen
- tijekom VI. semestra, studenti cijele generacije (sve grupe) uz nazočnost njihovih mentora usmeno prezentiraju (10-20 min.) stručne projekte
Methods of grading
Evaluation elements | Maximum points or Share in evaluation | Grade rating scale | Grade | Direct teaching hours | Total number of average student workload | ECTS |
---|---|---|---|---|---|---|
Pisani rad | 2/3 |
- - - vidi opis - |
Insufficient (1) Sufficient (2) Good (3) Very good (4) Excellent (5) |
45 | 1,5 | |
Prezentacija stručnog projekta | 1/3 |
- - - vidi opis - |
Insufficient (1) Sufficient (2) Good (3) Very good (4) Excellent (5) |
15 | 0,5 | |
Ukupno | 60 | 2 |
Evaluation elements | Description | Deadline | Recoupment |
---|---|---|---|
Pisani rad | Odličan (5) – Rad je logički dobro strukturiran činjenično točan i pojmovno dobro definiran, podcjeline su povezane, korištena je relevantna i recentna literatura te je vidljiv pristup temi iz različitih perspektiva. Vrlo dobar (4) – Rad je dobro strukturiran, iznesene su činjenice, relevantne teorije i ažurni podaci, literatura je korektno obrađena no pristupu nedostaje kreativnosti. Dobar (3) – U radu su prikazani samo neki od relevantnih aspekata teme, literatura je obrađena korektno, ali samo djelomično. Znanstveni i stručni vokabular je bazičan. Dovoljan (2) – U radu postoje sadržajni nedostaci, osnovni pojmovi su površno objašnjeni i nema dubljeg poznavanja teme. | ||
Prezentacija stručnog projekta | Odličan (5) - Izlaganje je jasno, visoko informativno,odgovori na pitanja točni i kreativni. Vrlo dobar (4) - Izlaganje je jasno i sadržajno, odgovori na pitanja su samo korektni i ne ukazuju na dublje promišljanje o temi. Dobar (3) - Izlaganje je jasno i informativno, ali bez sposobnosti povezivanja teorije sa praksom. Sposobnost odgovaranja samo na jednostavna pitanja. Dovoljan (2) - Izlaganje je prepričavanje pročitanog teksta, odgovori na pitanja su oskudni. |