Stručni projekt - Agrobiznis i ruralni razvitak (251002)
Course coordinator
Course description
Stručni projekt je obvezni predmet na diplomskom studiju i podrazumijeva angažiranost studenata koja je ekvivalentna 2 ECTS-a.
Type of course
- Diplomski studij / Agrobiznis i ruralni razvitak (Compulsory course, 3 semester, 2 year)
ECTS: 2.00
Teaching hours: 30
Seminar: 30
Grading
Sufficient (2):
Good (3):
Very good (4):
Excellent (5):
General competencies
Stručni projekt na diplomskom studiju je zadaća u kojoj student mora pokazati sposobnost izrade pisanog rada, usmenog izlaganja i timskog rada. Uključuje prikupljanje i evaluaciju potrebne literaturu, sudjelovanje u planiranju, izvođenju i praćenju projekta, timskom radu, analizu problema i rješenja, planiranje i upravljanje vremenom, kreiranje alternativnih rješenja, primjenu odgovarajuće tehnologije, donošenje odluka, realiziranje vlastitog rješenja i integriranje rješenjima s ostalih studenata unutar tima te prezentiranje rada. Stručni projekt podrazumijeva suradnju studenata i nastavnika u timskom okruženju.
Learning outcomes
Learning outcome | Evaluation methods |
---|---|
definirati ciljeve projekta | Pisani rad. Prezentacija stručnog projekta. |
organizirati projektni tim | Pisani rad. Prezentacija stručnog projekta. |
razviti zadani projektni zadatak | Pisani rad. Prezentacija stručnog projekta. |
pokazati rezultate projektnog zadatka | Pisani rad. Prezentacija stručnog projekta. |
analizirati završeni projekt | Pisani rad. Prezentacija stručnog projekta. |
predvidjeti probleme u izradi zadanog projekta | Pisani rad. Prezentacija stručnog projekta. |
Working methods
Teachers' obligations
- voditi i nadzirati rad studenata na stručnom projektu
- pratiti napredak i zalaganje studenata u izradi stručnog projekta te sugerirati potrebne promjene
- ocijeniti pisani rad i prezentaciju projekta te donijeti završnu ocjenu
Students' obligations
- prijaviti se za pojedinu temu stručnog projekta
- u suradnji s ostalim članovima tima izraditi pisani dio stručnog projekta na zadanu temu
- dolaziti na konzultacije i prezentirati napredak u izradi rada
- uvažiti i postupiti prema uputama mentora
- pripremiti prezentaciju i usmeno prezentira stručni projekt pred mentorima i ostalim studentima svoje generacije
Methods of grading
Evaluation elements | Maximum points or Share in evaluation | Grade rating scale | Grade | Direct teaching hours | Total number of average student workload | ECTS |
---|---|---|---|---|---|---|
Pisani rad | 2/3 |
- - - vidi opis - |
Insufficient (1) Sufficient (2) Good (3) Very good (4) Excellent (5) |
60 | 2 | |
Prezentacija stručnog projekta | 1/3 |
- - - vidi opis - |
Insufficient (1) Sufficient (2) Good (3) Very good (4) Excellent (5) |
30 | 1 | |
Ukupno | 90 | 3 |
Evaluation elements | Description | Deadline | Recoupment |
---|---|---|---|
Pisani rad | Odličan (5) – Rad je logički dobro strukturiran činjenično točan i pojmovno dobro definiran, podcjeline su povezane, korištena je relevantna i recentna literatura te je vidljiv pristup temi iz različitih perspektiva. Vrlo dobar (4) – Rad je dobro strukturiran, iznesene su činjenice, relevantne teorije i ažurni podaci, literatura je korektno obrađena no pristupu nedostaje kreativnosti. Dobar (3) – U radu su prikazani samo neki od relevantnih aspekata teme, literatura je obrađena korektno, ali samo djelomično. Znanstveni i stručni vokabular je bazičan. Dovoljan (2) – U radu postoje sadržajni nedostaci, osnovni pojmovi su površno objašnjeni i nema dubljeg poznavanja teme. | ||
Prezentacija stručnog projekta | Odličan (5) - Izlaganje je jasno, visoko informativno,odgovori na pitanja točni i kreativni. Vrlo dobar (4) - Izlaganje je jasno i sadržajno, odgovori na pitanja su samo korektni i ne ukazuju na dublje promišljanje o temi. Dobar (3) - Izlaganje je jasno i informativno, ali bez sposobnosti povezivanja teorije sa praksom. Sposobnost odgovaranja samo na jednostavna pitanja. Dovoljan (2) - Izlaganje je prepričavanje pročitanog teksta, odgovori na pitanja su oskudni. |
Weekly class schedule
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -