E-marketing u agrobiznisu (132811)

Course coordinator

Course description

Internet i ostale informacijske tehnologije su stvorile novi okvir za razvoj marketinških aktivnosti. Cilj ovog predmeta je nadograditi studentska znanja iz marketinga sa suvremenim marketinškim on-line alatima i planovima, te omogućiti studentima primjenu navedenih znanja u praksi. Posebna pažnja će se posvetiti on-line ponašanju potrošača, izradi učinkovitih on-line sadržaja i definiranju e-marketinškog plana u sektoru agrobiznisa.

Programski dijelovi modula su:
Specifičnosti i okruženje e-marketinga
Potrošači u e-okruženju i istraživanje tržišta
Izrada web stranica
E-mail marketing
On-line oglašavanje
Društvene mreže
Mobilno oglašavanje
E-marketinška strategija i plan

Polaganje ispita se provodi preko istraživanja i seminarskog rada.

Type of course

ECTS: 6.00

English language: L2

E-learning: L2

Teaching hours: 30
Lectures: 16
Auditory exercises: 4
Seminar: 10

Lecturer
Associate teacher for exercises
Associate teacher for seminars
Grading

Sufficient (2): 60-70%
Good (3): 71-80 %
Very good (4): 81-90%
Excellent (5): 91-100%

Conditions for obtaining signature

Redovito sudjelovanje u nastavi.

General competencies

Po uspješnom završetku predmeta studenti će moći izraditi e-marketinški plan iz područja agrobiznisa.

Types of instruction

  • Predavanja
  • Auditorne vježbe
  • Vježbe u praktikumu
    Vježbe na računalu
  • Seminari

Learning outcomes

Learning outcome Evaluation methods
Razumjeti kontekst E-marketinga pismeni ispit, seminarski rad
Razumjeti kako provesti istraživanje tržišta u e-okruženju pismeni ispit, seminarski rad
Opisati marketinške mogućnosti koje pruža e-okruženje pismeni ispit, seminarski rad
Prepoznati specifičnosti marketinga u e-okruženju pismeni ispit, seminarski rad
Objasniti specifičnosti istraživanje tržišta u e-okruženju pismeni ispit, seminarski rad
Identificirati alate koji se koriste u e-marketingu pismeni ispit, seminarski rad
Izraditi i prezentirati e-marketinški plan iz područja agrobiznisa seminarski rad

Working methods

Teachers' obligations

Održavanje predavanja
Pomoć pri izradi seminarskih radova
Ocjenjivanje studentskih seminara i ispita

Students' obligations

Sudjelovanje u nastavi
Izrada seminarskog rada

Methods of grading

Evaluation elements Maximum points or Share in evaluation Grade rating scale Grade Direct teaching hours Total number of average student workload ECTS
Seminarski rad 60% <60%
60-70%
71-80%
81-90%
91-100%
Insufficient (1)
Sufficient (2)
Good (3)
Very good (4)
Excellent (5)
31 100 4
Usvojenost programskog sadržaja - pismeni ispit 40% 29 80 2
UKUPNO 100% 60 180 6

Način ocjenjivanja - Polaganja ispita

Weekly class schedule

  1. Uvod u modul. Osnove marketinga – ponavljanje
  2. Specifičnosti e-marketinga u odnosu na klasični marketing, definiranje okruženja e-marketinga
  3. Specifičnosti on-line istraživanja tržišta, postupak istraživanja; Metode prikupljanja podataka i analiza podataka u e-okruženju
  4. Specifičnosti ponašanja potrošača u e-okruženju; Segmentacija potrošača i pozicioniranje u e-okruženju
  5. Osnovni pojmovi i koncepti, alati za izradu web stranica; Planiranje i dizajniranje web stranica; Analiza uspješnih web stranica iz područja agrobiznisa
  6. Osnovni pojmovi u e-mail marketingu, izrada e-mail promidžbenih poruka; Mogućnosti za e-mail oglašavanje i primjeri iz agrobiznisa;
  7. Optimizacija za pretraživače
  8. Oglasi na Facebooku, Twitteru, portalima; Izrada on-line oglasa
  9. Osnovni pojmovi i koncepti; dostupne društvene mreže; Marketing na Facebooku, Twitteru, Google+
  10. Primjeri uporabe društvenih mreža u marketinške svrhe iz područja agrobiznisa
  11. Oblježja i prednosti mobilnog oglašavanja; Primjeri mobilnog marketinga
  12. Definiranje e-marketinške strategije i plana; Analiza slučaja - e-marketinška strategija i plan
  13. Etika i zakonodavstvo u e-marketingu
  14. Izrada seminarskog rada
  15. Prezentacija seminarskih radova, završni ispit

Obligatory literature

  1. Ružić, Drago; Biloš, Antun; Turkalj, Davorin (2009): E-marketing, Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku
  2. Rob Stokes (2011): E-marketing, The esential guide to digital marketing, 4th edition, Quirk (Pty) Ltd
  3. Jennifer-Claire V. Klotz (2002): How to direct-market farm products on the Internet, U.S. Dept. of Agriculture, Agricultural Marketing Service, Transportation and Marketing Programs, Marketing Services Branch
  4. Materijali pripremljeni za nastavu

Recommended literature

  1. Judy Strauss; Raymond Frost (2012.) E-Marketing, Sixth Edition, Prentice Hall
  2. Vatroslav Škare (2011). Internetski marketing obnovljeni separat poglavlja 19 u knjizi. Previšić, J., Ozretić Došen, Đ. (ur.): Marketing, Adverta, Zagreb, 2004.

Similar course at related universities

  • • E-Business in der Agrar- und Ernährungswirtschaft, BOKU, Wien, Austria

Please sign in to your account

This site uses cookies and other tracking technologies to assist with navigation and your ability to provide feedback, analyse your use of our products and services, assist with our promotional and marketing efforts, and provide content from third parties. Cookie Policy.