Tjelesna i zdravstvena kultura 3 (161191)
Course coordinators
Course description
Cilj Tjelesne i zdravstvene kulture 3 (TZK3) je učenje teorijskih i praktičnih kinezioloških znanja za studente koji prvi puta pohađaju izabranu kineziološku aktivnost. Za studente koji su tijekom prve godine studija pohađali istu kineziološku aktivnost cilj je usavršavanje teorijskih i praktičnih kinezioloških znanja. Na praktičnim vježbama i putem e-učenja studenti će se informirati o obilježjima zanimanja po završnosti studija i potrebama razvoja određenih osobina, znanja i sposobnosti.
Type of course
- Prijediplomski studij / Agrarna ekonomika (Compulsory course, 3 semester, 2 year)
- Prijediplomski studij / Agroekologija (Compulsory course, 3 semester, 2 year)
- Prijediplomski studij / Animalne znanosti (Compulsory course, 3 semester, 2 year)
- Prijediplomski studij / Biljne znanosti (Compulsory course, 3 semester, 2 year)
- Prijediplomski studij / Ekološka poljoprivreda (Compulsory course, 3 semester, 2 year)
- Prijediplomski studij / Hortikultura (Compulsory course, 3 semester, 2 year)
- Prijediplomski studij / Krajobrazna arhitektura (Compulsory course, 3 semester, 2 year)
- Prijediplomski studij / Poljoprivredna tehnika (Compulsory course, 3 semester, 2 year)
- Prijediplomski studij / Fitomedicina (Compulsory course, 3 semester, 2 year)
ECTS: 0.50
English language: L1
E-learning: L1
Teaching hours: 30
Auditory exercises: 30
Associate teacher for exercises
Grading
Sufficient (2):
Good (3):
Very good (4):
Excellent (5):
Description
Studenti na početku trećeg semestra mogu izabrati jednu do dvije aktivnosti s obzirom na interes, zdravstveni status, prethodno usvojena motorička znanja i obveze u studiju. Tijekom semestra obvezni su redovito dolaziti na vježbe. Nema ocjenjivanja.
General competencies
Sposobnost korištenja novog znanja u praksi, umrežavanje i stvaranje novih kontakata, upravljanje vlastitim vremenom u procesu učenja i sposobnost rada u timu.
Types of instruction
- Ostalo
e-zadaće (teorijske informacije o zdravlju, prehrani i tjelesnom vježbanju) - Vježbe
Praktične vježbe u različitim sportskim objektima ovisno o izboru aktivnosti
Learning outcomes
Learning outcome | Evaluation methods |
---|---|
1. Preispitati pojedine kineziološke aktivnosti s obzirom na osobno iskustvo 2. Izdovojiti spefična motorička znanja i vještine u funkciji obavljanja zanimanja 3. Demonstrirati specifične vježbe iz izborne kineziološke aktivnosti |
Methods of grading
Evaluation elements | Maximum points or Share in evaluation | Grade rating scale | Grade | Direct teaching hours | Total number of average student workload | ECTS |
---|---|---|---|---|---|---|
redoviti dolasci na vježbe iz izborne aktivnosti | minimalno 12 dolazaka | 12 | 15 | 0,5 |
Weekly class schedule
- Prijave studenata za kineziološke aktivnosti, definiranje rasporeda, grupa i obveza studenata u trećem semestru prema angažiranosti u sportu i prema zdravstvenim obilježjima.
- Provjera motoričkih znanja i sposobnosti u izbornoj aktivnosti.
- Obilježja zanimanja s obzirom na vrstu studijskog programa i izbor kinezioloških aktivnosti koje preventivno djeluju na posljedice uzrokovane dugotrajnim radom.
- Učenje novih motoričkih znanja i/ili usavršavanje za studente veće razine motoričkih znanja.
- Učenje novih motoričkih znanja i/ili usavršavanje za studente veće razine motoričkih znanja.
- Učenje novih motoričkih znanja i/ili usavršavanje za studente veće razine motoričkih znanja.
- Učenje novih motoričkih znanja i/ili usavršavanje za studente veće razine motoričkih znanja.
- Vježbe disanja i vježbe relaksacije specifične za izbornu aktivnost.
- Prehrana studenata primjerena većim intelektualnim i tjelesnim naporima.
- Informiranje o zdravlju i utjecaju izborne aktivnosti na zdravlje.
- Specifična teorijska i praktična znanja iz izbornog sporta i/ili aktivnosti: povijest, pravila i dr.
- Osnove programiranja u svrhu unapređenja dominantnih motoričkih sposobnosti u izbornoj aktivnosti.
- Učenje novih tehničkih i taktičkih elemenata u izbornoj aktivnosti.
- Analiza postignutih ishoda kao povratna informacija studentima.
- Analiza postignutih ishoda kao povratna informacija studentima.
Recommended literature
- Bos, K. (2004.) Hodanjem do zdravlja, Mozaik knjiga 2. Colwin, C., M. (1998).
- Plivanjem za 21. Stoljeće, Gopal d.o.o.
- Cook, B., C. (1996) Strength Basics. Your Guide to Resistance Training for Health and Optimal Performance, Human Kinetics.
- Ćurković, S. (2010). Kineziološke aktivnosti i rizična ponašanja studenata, Disertacija. Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu.
- Janković, V. i Marelić, N. (1995). Odbojka, Fakultet za fizičku kulturu u Zagrebu
- Markežić, D. (2011.) Tjelesna aktivnost i zdravlje studenata Agronomskog fakulteta u Zagrebu. Diplomski rad, Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu.
- Neljak, B. i Caput-Jogunica, R. (2012) Kineziološka metodika u visokom obrazovanju, Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu
- Sertić, H. (2005) Osnove borilačkih vještina, Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu
- Šnajder, V. (1995) Od starta do cilja, Školske novine, Zagreb
- Švenda, D. (2013.) Kvaliteta slobodnog vremena studenata Agronomskog fakulteta u Zagrebu, Završni rad, Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet
- Zbornik radova Međunarodna znanstveno stručna konferencija Kineziološka rekreacija i kvaliteta života, ur. M. Andrijašević (2008) Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Similar course at related universities
- Predmet je obvezan na svim hrvatskim visokim učilištima.