Print

Marketing u ruralnom turizmu (144408)

Course coordinator

Course description

Cilj predmeta je upoznati studente sa specifičnostima ruralnog turističkog tržišta, prikupljanjem i analizom marketinških podataka, politikom proizvoda, distribucije, cijene i promocije u ruralnom turizmu te ih osposobiti za izradu marketinškog plana u ruralnom turizmu.

Type of course

ECTS: 6.00

English language: L2

E-learning: L2

Teaching hours: 60
Lectures: 24
Auditory exercises: 16
Seminar: 20

Lecturer
Associate teacher for exercises
Associate teacher for seminars
Grading

Sufficient (2): 60-70%
Good (3): 71-80 %
Very good (4): 81-90%
Excellent (5): 91-100%

Conditions for obtaining signature

Redovito pohađanje nastave.

General competencies

Predmet osposobljava studente za razumijevanje i primjenu marketinga u ruralnom turizmu.

Types of instruction

  • Predavanja
    Interaktivna predavanja, rasprave o primjerima iz prakse, on-line sadržaji, video materijali
  • Auditorne vježbe
    Priprema za izradu seminarskih radova
  • Ostali oblici skupnog ili samostalnog učenja
    Prikupljanje terenskih podataka
  • Terenske vježbe
    Obilazak agroturističkih gospodarstava
  • Seminari
    Grupna izrada i prezentacija seminarskih radova

Learning outcomes

Learning outcome Evaluation methods
Razumjeti ponudu i potražnju u ruralnom turizmu seminarski rad, pismeni ispit
Definirati osnovne marketinške koncepte u turizmu seminarski rad, pismeni ispit
Provesti jednostavna marketinška istraživanja i objasniti ponašanje potrošača u ruralnom turizmu seminarski rad, pismeni ispit
Kreirati politiku proizvoda, distribucije, cijene i promocije u ruralnom turizmu seminarski rad
Identificirati alate koji se koriste u e-marketingu seminarski rad, pismeni ispit
Izraditi marketinški plan za ruralni turizam seminarski rad
Pokazati osnovne prezentacijske vještine kroz izlaganje seminara i on-line komunikacije seminarski rad

Working methods

Teachers' obligations

Održavanje predavanja i vježbi
Distribucija nastavnih materijala preko MOODLE sustava
Pomoć pri izradi seminarskih radova
Ocjenjivanje studentskih seminara i ispita

Students' obligations

Sudjelovanje u nastavi
Izrada seminarskog rada

Methods of grading

Evaluation elements Maximum points or Share in evaluation Grade rating scale Grade Direct teaching hours Total number of average student workload ECTS
Seminarski rad 60% <60%
60-70%
71-80%
81-90%
91-100%
Insufficient (1)
Sufficient (2)
Good (3)
Very good (4)
Excellent (5)
20 120 4
Usvojenost programskog sadržaja-pismeni ispit 40% <60%
60-70%
71-80%
81-90%
91-100%
Insufficient (1)
Sufficient (2)
Good (3)
Very good (4)
Excellent (5)
40 60 2
UKUPNO 100% 60 180 6

Način ocjenjivanja - Polaganja ispita

Weekly class schedule

  1. Uvod u modul. Ponavljanje ponude i potražnje s osvrtom na ruralni turizam
  2. Specifičnosti ruralnog turističkog tržišta, definiranje okruženja u ruralnom turizmu
  3. Postupak istraživanja, metode i analiza podataka
  4. Proces donošenja kupovnih odluka, Vrste potrošača, Specifičnosti ponašanja potrošača u ruralnom turizmu
  5. Segmentacija tržišta, odabir ciljnog tržišta i pozicioniranje
  6. M- splet u ruralnom turizmu - proizvod
  7. M- splet u ruralnom turizmu - cijena
  8. M- splet u ruralnom turizmu - distribucija
  9. M- splet u ruralnom turizmu - promocija
  10. Web stranice, On-line oglašavanje. Analiza uspješnih web stranica iz područja ruralnog turizma
  11. Uporaba društvenih mreža u marketinške svrhe
  12. Etika i zakonodavstvo u marketingu
  13. Izrada seminarskog rada
  14. Prezentacija seminarskih radova
  15. Prezentacija seminarskih radova

Preconditions

Obligatory literature

  1. Kotler, P., Bowen, J.T., Makens, J.C.: „Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu“, Mate, Zagreb, 2010.
  2. Ružić, D.: Marketing u turističkom ugostiteljstvu, Sveučilište J.J. Strossmayera, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek 2007.
  3. Marušić, M., Prebežac, D. (2004.), Istraživanje turističkih tržišta, Adeco, Zagreb.

Recommended literature

  1. Jennifer-Claire V. Klotz (2002.): How to direct-market farm products on the Internet, U.S. Dept. of Agriculture, Agricultural Marketing Service, Transportation and Marketing Programs, Marketing Services Branch
  2. Ružić, Drago; Biloš, Antun; Turkalj, Davorin. E-marketing . Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 2009.
  3. Internet marketing u turizmu, Vodič za bolju popunjenost smještajnih kapaciteta, Paradox, d.o.o., Rijeka
  4. Šerić, N. (2014). Istraživanje tržišta za turističke subjekte, Redak, Split

Similar course at related universities

  • Marketing of rural tourism, Universita' di Macerata

Please sign in to your account

This site uses cookies and other tracking technologies to assist with navigation and your ability to provide feedback, analyse your use of our products and services, assist with our promotional and marketing efforts, and provide content from third parties. Cookie Policy.