Primjena marketinga i inovacije u agrobiznisu (132884)
Course coordinator
Course description
U sklopu modula studenti će analizirati više primjera korištenja marketinga za rješavanje poslovnih problema u agrobiznisu. Primjeri su strukturirani na sličan način: analiza poduzeća i konkurencije, opis ciljeva poduzeća, određivanje poslovnog problema, donošenje poslovne odluke, izrada marketinškog programa, provedba marketinških aktivnosti te analiza rezultata. Kroz primjere su zastupljeni sve organizacijske razine (seljačka gospodarstva, poljoprivredne zadruge, obrti i trgovačka društva). Veći dio nastave organizirat će se kao grupni rad.
Seminari omogućuju studentima da samostalno pod vodstvom mentora riješe određeni marketinški problem.
Type of course
- Diplomski studij / Agrobiznis i ruralni razvitak (Elective course, 3 semester, 2 year)
- Diplomski studij / Genetika i oplemenjivanje životinja (Elective course, 3 semester, 2 year)
- Diplomski studij / Ribarstvo i lovstvo (Elective course, 3 semester, 2 year)
- Diplomski studij / Fitomedicina (Elective course, 3 semester, 2 year)
ECTS: 3.00
English language: L1
E-learning: L2
Teaching hours: 30
Lectures: 12
Seminar: 18
Lecturer
Associate teacher for seminars
Grading
Sufficient (2): 60 - 70%
Good (3): 71 -80%
Very good (4): 81 - 90%
Excellent (5): 91 - 100%
Conditions for obtaining signature
Prisustvovanje predavanjima i seminarima.
General competencies
Predmet osposobljava za prepoznavanje poslovnog problema, vrednovanje i odabir marketinških odluka te izradu kompletnog marketinškog programa.
Types of instruction
- Predavanja
- Seminari
Seminarski radovi se odnose na izradu dva kopletna marketinška plana. Studenti izrađuju seminarske radove pojedinačno. Popis tema seminarskih radova studenti dobivaju na početku semestra, a izrađuju ih, u konzultacijama s predmetnim nastavnicima, tijekom semestra. Na kraju semestra nastavnik organizira usmenu prezentaciju seminara pred ostalim studentima.
Learning outcomes
Learning outcome | Evaluation methods |
---|---|
Definirati problem i marketinški cilj | Seminarski rad II |
Napraviti analizu tržišta i konkurencije (ponuda/potražnja) | Seminarski rad II |
Prognozirati prodaju | Seminarski rad I Seminarski rad II |
Napraviti jednostavnu segmentaciju tržišta | Seminarski rad I Seminarski rad II |
Opisati marketing strategiju | Seminarski rad II |
Definirati elemente marketinškog spleta i argumentirati menadžment odluke | Seminarski rad I Seminarski rad II |
Working methods
Teachers' obligations
Održavanje predavanja i pomoć pri izradi seminarskih radova
Students' obligations
Pohađanje nastave, izrada i prezentacija dva seminarska rada. Seminarski radovi se izrađuje u pisanom obliku i power point prezentaciji. Prezentacija seminarskog rada se održava pred ostalim studentima i predmetnim nastavnikom. Ograničena je na 20 minuta.
Methods of grading
Evaluation elements | Maximum points or Share in evaluation | Grade rating scale | Grade | Direct teaching hours | Total number of average student workload | ECTS |
---|---|---|---|---|---|---|
Seminarski rad I | 30% |
<30 30 - 35 36 - 40 41 - 45 46- 50 |
Insufficient (1) Sufficient (2) Good (3) Very good (4) Excellent (5) |
12 | 30 | 1 |
Seminarski rad II | 70% |
<30 30 - 35 36 - 40 41 - 45 46 - 50 |
Insufficient (1) Sufficient (2) Good (3) Very good (4) Excellent (5) |
18 | 60 | 2 |
UKUPNO | 100% | 30 | 90 | 3 |
Weekly class schedule
- Uvod u predmet – svrha i sadržaj modula, metodologija rada
- Uvodni dio - Zajednička analiza primjera iz marketinške prakse
- Seminar I - Grupna analiza primjera iz marketinške prakse
- Seminar I - Grupna analiza primjera iz marketinške prakse
- Seminar I - Grupna analiza primjera iz marketinške prakse
- Seminar I - Grupna analiza primjera iz marketinške prakse
- Prezentacija seminara I
- Pojedinačna analiza primjera iz marketinške prakse
- Pojedinačna analiza primjera iz marketinške prakse
- Pojedinačna analiza primjera iz marketinške prakse
- Pojedinačna analiza primjera iz marketinške prakse
- Pojedinačna analiza primjera iz marketinške prakse
- Prezentacija seminara II i diskusija o marketinškim aktivnostima
- Prezentacija seminara II i diskusija o marketinškim aktivnostima
- Prezentacija seminara II i diskusija o marketinškim aktivnostima
Obligatory literature
- 2007., Proširenje asortimana županijske marke sira Dragec, Zagrebačka županija, Damir Kovačić, Agronomski fakultet, Zagreb
- 2008., Domaći kukuruzni žganci, Zagrebačka županija, Damir Kovačić, Agronomski fakultet, Zagreb
- 2005-2007., Stvaranje županijske marke jabuka, Zagrebačka županija, Damir Kovačić, Agronomski fakultet, Zagreb
- 2003-2005., Marketing plave ribe iz hrvatskog Jadrana, Ministarstvo poljoprivrede i šumarstva RH, Ante Kolega, Agronomski fakultet, Zagreb
- 2001-2003., Izvozni marketing domaćeg slavonskog kulena, Ministarstvo poljoprivrede i šumarstva RH, Damir Kovačić, Zagreb
- 2001., Brendiranje Zagorskog purana i organizacija prve prodajne pošiljke, Varaždinska županija, Damir Kovačić, Agrarno savjetovanje, Zagreb
- Schiebel, W. (1995.): Agrarmarketing Fallstudien, Service Fachverlag
- Bly, R. W. (1994): The perfect sales piece; A complete Do It yourself guide to creating brochures, catalogs, fliers and pamphlets, JohnWiley&sons, Inc, New York
Similar course at related universities
- Strategic Marketing Planning in Innovation Processes - BOKU