Povijest
zavod za marketing i inovacije u agrobiznisu

Zavod za za marketing i inovacije u agrobiznisu utemeljen je 1963. godine pod imenom Zavod za tržište i promet poljoprivrednih proizvoda. Do tada su se istraživanja iz područja tržišta i trženja poljoprivredno-prehrambenih proizvoda obavljala u okviru Zavoda za ekonomiku i organizaciju poljoprivrede. U razdoblju od osnutka Zavoda do početka devedesetih godina prošlog stoljeća na Zavodu se većinom istražuju prodajni kanali poljoprivredno-prehrambenih proizvoda, elastičnost potražnje i pariteti cijena poljoprivrednih i nepoljoprivrednih proizvoda. Godine 1993. Zavod mijenja ime u Zavod za marketing u poljoprivredi.

Prvi predstojnik Zavoda za tržište i promet poljoprivrednih proizvoda je bio dipl. ing. Bogdan Šestan koji je vodio Zavod od 1963. - 1966. godine. Poslije njega Zavod su vodili sljedeći predstojnici: prof. dr. sc. Branko Štancl (1966. - 1986.), prof. dr. sc. Krešimir Pažur (1986. - 1992.), prof. dr. sc. Ante Kolega (1993. - 2006.), prof. dr. sc. Damir Kovačić (2006. - 2009.), doc. dr. sc. Marija Cerjak (2009. - 2012.), prof. dr. sc. Damir Kovačić (2012. - 2015.), prof. dr. sc. Marija Cerjak (2015. - 2018.), doc. dr. sc. Željka Mesić (2018. do danas).

 

 

 

Prijava djelatnika

Mrežna stranica koristi kolačiće (cookies). Kolačiće upotrebljavamo kako bismo personalizirali sadržaj i oglase, omogućili značajke društvenih medija i analizirali promet. Isto tako, podatke o vašoj upotrebi naše web-lokacije dijelimo s partnerima za društvene medije, oglašavanje i analizu, a oni ih mogu kombinirati s drugim podacima koje ste im pružili ili koje su prikupili dok ste upotrebljavali njihove usluge. Nastavkom korištenja naših internetskih stranica vi prihvaćate našu upotrebu kolačića. Polica privatnosti.