Povijest
zavod za marketing i inovacije u agrobiznisu
Zavod za za marketing i inovacije u agrobiznisu utemeljen je 1963. godine pod imenom Zavod za tržište i promet poljoprivrednih proizvoda. Do tada su se istraživanja iz područja tržišta i trženja poljoprivredno-prehrambenih proizvoda obavljala u okviru Zavoda za ekonomiku i organizaciju poljoprivrede. U razdoblju od osnutka Zavoda do početka devedesetih godina prošlog stoljeća na Zavodu se većinom istražuju prodajni kanali poljoprivredno-prehrambenih proizvoda, elastičnost potražnje i pariteti cijena poljoprivrednih i nepoljoprivrednih proizvoda. Godine 1993. Zavod mijenja ime u Zavod za marketing u poljoprivredi.
Prvi predstojnik Zavoda za tržište i promet poljoprivrednih proizvoda je bio dipl. ing. Bogdan Šestan koji je vodio Zavod od 1963. - 1966. godine. Poslije njega Zavod su vodili sljedeći predstojnici: prof. dr. sc. Branko Štancl (1966. - 1986.), prof. dr. sc. Krešimir Pažur (1986. - 1992.), prof. dr. sc. Ante Kolega (1993. - 2006.), prof. dr. sc. Damir Kovačić (2006. - 2009.), doc. dr. sc. Marija Cerjak (2009. - 2012.), prof. dr. sc. Damir Kovačić (2012. - 2015.), prof. dr. sc. Marija Cerjak (2015. - 2018.), doc. dr. sc. Željka Mesić (2018. do danas).