Nastavna djelatnost Zavoda
Nastavna djelatnost Zavoda je započela s predmetom „Tržište i promet poljoprivrednih proizvoda“, a nakon reforme visokoškolskog obrazovanja i osnivanja novih studijskih programa na Fakultetu 2005. godine, Zavod organizira nastavu iz šesnaest modula.
Znanstvena djelatnost Zavoda
Zavod za marketing i inovacije u agrobiznisu je vodeća znanstveno-istraživačka jedinica koja se bavi tržištem i marketingom poljoprivredno-prehrambenih proizvoda u Hrvatskoj.
Stručna djelatnost Zavoda
Stručna djelatnost Zavoda usmjerena je na izradu stručnih analiza, pilot-projekata, projekta istraživanja tržišta i savjetodavnih usluga za potrebe državne i lokalne uprave, stranih partnera te domaćega gospodarstva, posebice malih i srednjih obitelj
Radovi u prestižnim časopisima
U posljednjih pet godina djelatnici zavoda su samostalno i u koautorstvu s drugim znanstvenicima objavili više radova u visoko rangiranim časopisima.
Usluge i proizvodi
Usluge i proizvodi
Istaknuta dostignuća Zavoda
Djelatnici Zavoda su unaprijedili znanstvena istraživanja uvođenjem u praksu multivarijatnih metoda istraživanja tržišta.