Stručna djelatnost
zavod za marketing i inovacije u agrobiznisu
Stručna djelatnost Zavoda usmjerena je na izradu stručnih analiza, pilot-projekata, projekta istraživanja tržišta i savjetodavnih usluga za potrebe državne i lokalne uprave, stranih partnera te domaćega gospodarstva, posebice malih i srednjih obiteljskih gospodarstava. Od stručnih projekata i aktivnosti valja istaknuti sljedeće: izradu, proizvodno-potrošnih bilanci hrane i izračun samodostatnosti u RH, razvitak sustava za agromarketinško obavješćivanja u Hrvatskoj (TISUP), izradu strateških dokumenata razvitka poljoprivrede u nekoliko županija, stvaranje tržišnih marki većeg broja tradicijskih proizvoda (Slavonski domaći kulen, Baby beef, Zagorski puran, Sir Dragec, jabučni ocat Kap zdravlja, jabuka Sunčana), razvitak i testiranje modela izravne prodaje poljoprivrednih proizvoda (vinotočje – vinska cesta, seljačka tržnica, seljački sajam, seljačka trgovina). Međunarodna suradnja Zavoda se razvila kroz znanstvene, stručne i nastavne projekte, te kroz zajedničko publiciranje radova sa stranim znanstvenicima. Zavod djeluje unutar znanstvenog polja agronomija, grana agroekonomika.