Istaknuta dostignuća Zavoda
zavod za marketing i inovacije u agrobiznisu
- Zavod je vodio istraživačke projekte iz područja ekonometrijskog istraživanja potrošnje hrane (npr. Potrošnja voća i povrća u Hrvatskoj, Tendencije i prognoza izvoza voća i povrća RH), istraživanja ponašanja, stavova i preferencija potrošača hrane (npr. Zadovoljstvo potrošača s gradskim tržnicama u Hrvatskoj, Percepcija i potrošnja vina među mladima u Hrvatskoj).
- Djelatnici Zavoda su unaprijedili znanstvena istraživanja uvođenjem u praksu multivarijatnih metoda istraživanja tržišta.
- Zavod je prvi u Hrvatskoj primijenio Conjoint metodu u istraživanju tržišta te metodološki unaprijedio ovu metodu uvođenjem kušanja kao oblika prezentacije stimula.
- Članovi Zavoda od 1996. godine sudjeluju u izradi proizvodno-potrošnih bilanci hrane i izračunu samodostatnosti u RH.
- Djelatnici Zavoda sudjelovali su u izradi strateških dokumenata razvitka poljoprivrede u nekoliko županija te u stvaranju tržišnih marki većeg broja tradicijskih proizvoda (Slavonski domaći kulen, Baby beef, Zagorski puran, Sir Dragec, jabučni ocat Kap zdravlja, jabuka Sunčana, Rural Dubrovnik-neretva quality).
- Zavod je sudjelovao u razvoju sustava za agromarketinško obavješćivanja u Hrvatskoj (TISUP).
- Zavod je razvio i testirao model izravne prodaje poljoprivrednih proizvoda (vinotočje – vinska cesta, seljačka tržnica, seljački sajam, seljačka trgovina).
- Prof. dr. sc. Ante Kolega obnašao je funkciju predsjednika Vijeća za poljoprivrednu politiku Republike Hrvatske te je u razdoblju od 1999.-2005. bio pročelnik gospodarske sekcije Znanstvenog vijeća za poljoprivredu i šumarstvo Hrvatske Akademije znanosti i umjetnosti, Zagreb.