Obrana teme doktorskog rada :: Valentina Hažić, univ. spec. oec., mag. agr.

Utjecaj povjerenja, stavova o održivosti i dostupnosti lokalne hrane na kupnju u lokalnim prodavaonicama.
Javna obrana održat će se u petak 2.12.2022. u 9 sati u V. paviljonu, 3. kat, soba 72 (prostorije Zavoda za marketing)

Predloženi mentor:

  • prof. dr. sc. Marija Cerjak, Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet

Povjerenstvo za ocjenu teme doktorskog rada:

  • izv. prof. dr. sc. Željka Mesić, Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet
  • prof. dr. sc. Sanda Soucie, Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet
  • izv. prof. dr. sc. Josip Juračak, Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet         

Sažetak:
Kratki lanci opskrbe hranom (KLOH) vrlo su važan dio sustava opskrbe hranom na lokalnim tržištima. Pozitivni učinci KLOH kao i zainteresiranost dionika za tim kanalima prodaje pobudili su interes mnogih znanstvenika te su KLOH postali vrlo zanimljiva istraživačka tema. Veliki je broj objavljenih radova koji analiziraju KLOH iz perspektive proizvođača, no manje je pozornosti pridano razumijevanju potrošača spram prakse KLOH.
Ciljevi ovog rada su testirati osnovni i prošireni model Teorije planiranog ponašanja na primjeru kupnje lokalnih proizvoda u prodavaonicama u Međimurju i utvrditi utjecaj povjerenja, stava o održivosti KLOH i dostupnosti lokalne hrane na namjeru kupnje i kupnju u lokalnim prodavaonicama. Za potrebe rada će se provesti anketa s kupcima, a postavljeni modeli će se analizirati metodom modeliranja strukturnih jednadžbi. Rezultati rada će omogućiti bolje razumijevanje čimbenika koji utječu na namjeru i kupnju kroz KLOH specifično kroz lokalne prodavaonice.

PhD thesis title:  The influence of trust, attitudes about sustainability and access of local food on purchases from local shops


Summary:
Short food supply chains (SFSC’s) are a very important part of the food supply system. The positive effects of SFSC's as well as stakeholders' interest in these sales channels have aroused the interest of many scientists, and SFSC have become a very interesting research topic. There is a plenty of published papers that analyse SFSC from the producer's perspective, but less attention has been paid to consumer understanding of SFSC practice.
The aim of this paper is to test the basic and extended model of the Theory of Planned Behavior on buying the local products in shops in Međimurje and to determine the influence of trust, attitudes on sustainability of SFSC and the access of local food on the intention and puchases in local shops. A survey will be conducted with buyers, and the set models will be analyzed using the structural equation modeling method. The results will allow a better understanding of the factors influencing the intention and purchase in SFSC's specifically through local shops.

Prijava djelatnika

Mrežna stranica koristi kolačiće (cookies). Kolačiće upotrebljavamo kako bismo personalizirali sadržaj i oglase, omogućili značajke društvenih medija i analizirali promet. Isto tako, podatke o vašoj upotrebi naše web-lokacije dijelimo s partnerima za društvene medije, oglašavanje i analizu, a oni ih mogu kombinirati s drugim podacima koje ste im pružili ili koje su prikupili dok ste upotrebljavali njihove usluge. Nastavkom korištenja naših internetskih stranica vi prihvaćate našu upotrebu kolačića. Polica privatnosti.