Stručna praksa - Fitomedicina (251011)
Nositelj predmeta
Opis predmeta
Stručna praksa je obvezni predmet na diplomskom studiju i podrazumijeva angažiranost studenata koja je ekvivalentna 4 ECTS-a. Tijekom diplomskog studija potrebno je obaviti stručnu praksu u trajanju od 120 radnih sati.
Stručna praksa može se obaviti u Hrvatskoj i/ili inozemstvu kod jedne ili više pravnih osoba ili obiteljskih gospodarstava upisanih u Upisnik poljoprivrednih gospodarstava i koji imaju zaposlenog magistra inženjera agronomije, čija je djelatnost sukladna programu studija. Dio stručne prakse može se obavljati na pokušalištima i u laboratorijima Fakulteta (maksimalno 40 sati).
Vrsta predmeta
- Diplomski studij / Fitomedicina (Obvezni predmet, 3. semestar, 2. godina)
ECTS: 4.00
Sati nastave: 120
Laboratorijske vježbe: 120
Ocjenjivanje
Dovoljan (2):
Dobar (3):
Vrlo dobar (4):
Izvrstan (5):
Opće kompetencije
Stručna praksa na diplomskom studiju je zadatak u kojem student radi na konkretnim slučajevima iz prakse odnosno teorijska znanja upotpunjuje s praktičnim. Uključuje stjecanje dodatnih vještina iz područja agronomije te djelokruga poslovanja kod pravne osobe ili obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva u kojima se praksa obavlja kao i iznalaženje teme za završni rad.
Ishodi učenja i način provjere
Ishod učenja | Način provjere |
---|---|
Riješiti zadani problem u poznatim okolnostima. | Obavljanje povjerenih zadataka na stručnoj praksi. Procjena voditelja prakse o radu studenta za vrijeme stručne prakse. |
Formirati osjećaj odgovornosti i motiviranosti za izvršenje dodijeljenih poslova. | Obavljanje povjerenih zadataka na stručnoj praksi. Procjena voditelja prakse o radu studenta za vrijeme stručne prakse. |
Primijeniti naučeno znanje i steče vještina u konkretnim situacijama. | Obavljanje povjerenih zadataka na stručnoj praksi. Procjena voditelja prakse o radu studenta za vrijeme stručne prakse. |
Provjeriti vlastite sposobnosti za analitički ili holistički pristup poslu. | Obavljanje povjerenih zadataka na stručnoj praksi. |
Samoanalizirati kreativne sposobnosti u izvođenju poslova. | Obavljanje povjerenih zadataka na stručnoj praksi. |
Razviti osjećaj za konstruktivnu kritiku kolega i nadređenih. | Obavljanje povjerenih zadataka na stručnoj praksi. Procjena voditelja prakse o radu studenta. |
Imati osjećaj odgovornosti za dobivene poslove. | Obavljanje povjerenih zadataka na stručnoj praksi. Procjena voditelja prakse o radu studenta. |
Način rada
Obveze nastavnika
Mentor stručne prakse upoznaje studenta sa ciljevima i procedurom prakse. Tijekom semestra mentor svaki tjedan održava konzultacije sa studentima prema oglašenom rasporedu. Obavlja poslove vezane uz provođenje prakse i izdaje potrebne obrasce.
Mentor sastavlja Ocjenu stručne prakse na temelju Dnevnika stručne prakse studenta i ispunjenog obrasca Ocjenjivanje studenta za vrijeme stručne prakse.
Voditelj studija supotpisuje Ocjenu stručne prakse koju mu je dostavio mentor te upisuje obavljenu stručnu praksu u ISVU sustav.
Obveze studenta
Student u dogovoru sa mentorom obavlja stručnu praksu u odabranoj pravnoj ili fizičkoj osobi te u aplikaciji "Burza stručne prakse" redovito vodi Dnevnik stručne prakse.
Po obavljenoj stručnoj praksi student dostavlja mentoru Dnevnik stručne prakse zajedno sa popunjenim obrascem Ocjenjivanje studenta za vrijeme stručne prakse koju je potpisao voditelj stručne prakse.
Polaganje ispita
Elementi praćenja | Maksimalno bodova ili udio u ocjeni | Bodovna skala ocjena | Ocjena | Broj sati izravne nastave | Ukupni broj sati rada prosječnog studenta | ECTS bodovi |
---|---|---|---|---|---|---|
Ukupno | 120 | 4 |
Na temelju procjene rada studenta na praksi koju sastavlja voditelj stručne prakse i izvješća o stručnoj praksi koje sastavlja student, voditelj studija na prijedlog mentora izdaje potvrdu o obavljenoj stručnoj praksi i unosi ju u ISVU sustav.
Elementi praćenja | Opis | Rok | Nadoknada |
---|---|---|---|
Radni učinak studenta za vrijeme stručne prakse | a) Visok radni učinak b) Zadovoljavajući radni učinak c) Slabiji učinak od očekivanja bez opravdanih razloga | ||
Primjena teorije u praktičnom radu za vrijeme stručne prakse | a) Pokazuje izuzetnu vještinu primjene teorije u praktičnom radu b) Prepoznaje teorijski okvir u praktičnom radu c) Ne povezuje teorijski okvir s praktičnim rado | ||
Vještina rješavanja problema studenta za vrijeme stručne prakse | a) Vrlo vješt u rješavanju problema, inovativan i kreativan b) Sposoban je riješiti zadani problem na poznati način c) Ne pokazuje zadovoljavajuće sposobnosti rješavanja problema | ||
Sposobnost donošenje odluka studenta za vrijeme stručne prakse | a) Odluke donosi samostalno, na osnovi temeljite analize (promjenjivih) okolnosti b) Odluke su zadovoljavajuće u poznatim situacijama c) Često donosi pogrešne odluke bez analize situacije | ||
Sposobnost suradnje u timu za vrijeme stručne prakse | a) Radi u skladu s ostalima, pridonosi grupnim odnosima i učinkovitosti b) Odnosi s drugima su skladni u normalnim okolnostima, ali se ne ističe c) Nekomunikativan i povučen do mjere da negativno djeluje na grupu | ||
Komunikacijske vještine studenta za vrijeme stručne prakse | a) Izuzetno jasna, dobro organizirana i uvjerljiva komunikacija, pisana i govorna b) Zadovoljavajuće vještine pisane i govorne komunikacije c) Slabe vještine pisanja i govorne komunikacije | ||
Motiviranost i odgovornost studenta za vrijeme stručne prakse | a) Visok stupanj motiviranosti u radu te kolektivne i društvene odgovornosti b) Zadovoljavajuća motiviranost za rad i odgovornosti prema poslu c) Slabo motiviran, nezainteresiran i bez osjećaja odgovornosti prema poslu |