Alati i servisi - podrška za zaposlenike
Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet

  • AAI@EduHr

    AAI@EduHr

    Sustav AAI@EduHr je autentikacijski i autorizacijski sustav znanosti i visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj u kojem svaki pripadnik akademske i istraživačke zajednice u Republici Hrvatskoj na matičnoj ustanovi dobiva svoj AAI@EduHr elektronički identitet, odnosno korisničku oznaku i zaporku (https://www.aaiedu.hr )

    Protokol za otvaranje korisničkog računa i izdavanje AAI elektroničkog identiteta na Agronomskom fakultetu zaposlenicima

    • Nakon sklapanja ugovora o radu zaposlenici se trebaju javiti voditelju kadrovskih poslova (V. paviljon, III. kat) i podnijeti pisani zahtjev za izdavanjem AAI elektroničkog identiteta.
    • Voditelj kadrovskih poslova otvara korisnički račun i podatke uručuje osobno zaposleniku koji je podnio zahtjev.
    • Korisnički račun se otvara na neodređeno vrijeme i ukida se prestankom radnog odnosa.

     Zahtjev za izdavanje AAI elektroničkog identiteta

    VAŽNO! Korisnici, po otvaranju elektroničkog identiteta i nakon što im administrator promijeni zaporku, moraju sami promijeniti zaporku u roku 48 sati. Ako ne promijene zaporku u tom roku, imaju pravo na još 5 uspješnih autentifikacija nakon čega će im se korisnički račun zaključati. U slučaju zaključavanja korisničkog računa procedura je ista kao kod gubitka podataka. Odnosno obraćate se službi koja vam je izdala AAI@edu.hr identitet.

    Središnje sučelje za promjenu AAI@edu.hr zaporke nalazi se na adresi: https://login.aaiedu.hr/promjenazaporke/ 

    Obrada osobnih podataka koju provodi matična ustanova u sustavu AAI@EduHr

    Zašto prikupljamo i obrađujemo vaše osobne podatke?

    Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet je matična ustanova - davatelj elektroničkih identiteta u sustavu AAI@EduHr. Vaši osobni podaci pohranjeni u našem LDAP imeniku služe tome da Vam omoguće korištenje usluga dostupnih kroz sustave AAI@EduHr (https://www.aaiedu.hr ), eduGAIN (https://edugain.org/ ) i eduroam (https://www.eduroam.org/ ) osiguravajući pri tom pouzdanu, sigurnu i unificiranu prijavu za korištenje tih usluga.

    Koje osobne podatke prikupljamo i obrađujemo?

    Podaci koji mogu biti pohranjeni u našem LDAP imeniku popisani su na adresi: https://www.aaiedu.hr/o-sustavu/imenicke-sheme/shema 

    Sve podatke koji su o Vama pohranjeni u LDAP imeniku možete vidjeti (nakon prijave svojom korisničkom oznakom i zaporkom) kroz sučelje za održavanje imenika na adresi: https://moj.aaiedu.hr/ 

    Osim navedenih, prikupljamo i podatke o korištenju Vašeg elektroničkog identiteta na način da bilježimo vrijeme i podatke o uređaju i sustavu preko kojeg je stigao zahtjev.

    S kim dijelimo vaše osobne podatke?

    Da bismo Vam omogućili pristup uslugama, potrebnu razinu sigurnosti i kvalitete usluga unutar sustava, u trenutku pristupa nekoj usluzi u sustavu AAI@EduHr usluzi možemo proslijediti neke vaše osobne podatke. Točan popis podataka koje prosljeđujemo pojedinoj usluzi možete za svaku pojedinu uslugu pronaći na adresi: https://www.aaiedu.hr/statistika-i-stanje-sustava/web-aplikacije 

    Koliko čuvamo vaše podatke?

    Podatke o korištenju usluge vašeg elektroničkog identiteta čuvamo 24 mjeseca (kako bismo mogli osigurati razinu sigurnosti i kvalitete usluge te zadovoljiti zakonske obaveze).

    Po gubitku prava na e-identitet vaše osobne podatke brišemo iz LDAP imenika nakon najviše 90 dana.

    Koja su vaša prava?

    Vaša su prava, sukladno uvjetima iz Opće uredbe o zaštiti podataka, pravo na pristup osobnim podacima koje prikupljamo, pravo na brisanje (zaborav), pravo na ograničenje obrade, pravo na prenosivost podataka te pravo na ispravak osobnih podataka ukoliko su oni neispravni ili su izmijenjeni.

    Postupanje prilikom prijave incidenta u vezi s AAI-elektroničkim identitetom

    Incidentom smatramo svako korištenje AAI@edu.hr identiteta koje nije sukladno Pravilniku o ustroju Autentikacijske i autorizacijske infrastrukture znanosti i visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj - AAI@EduHr objavljenom na https://www.aaiedu.hr/docs/AAI@EduHr-pravilnik-ver1.3.1.pdf 

    U slučaju prijave incidenta od strane bilo kojeg računalnog AAI servisa (usluga koja koristi AAI za autorizaciju i spajanje) osoba/tijelo koja je zaprimilo prijavu utvrđuje vlasnika AAI identiteta te prijavu prosljeđuje nadležnoj službi unutar Fakulteta;

    • Za zaposlenike prosljeđuje voditelju kadrovskih poslova
    • Za studente Studentskoj referadi
    • Za sve ostale Informatičkoj podršci

    Temeljem zaprimljene prijave, a radi sprječavanja daljnjeg korištenja AAI identiteta, nadležna služba mijenja zaporku korisničkog AAI računa i time onemogućava daljnji neovlašteni pristup računu.

    Nakon promjene zaporke nadležna služba je dužna u najkraćem mogućem roku obavijestiti korisnika o nastalom incidentu i poduzetim mjerama te, ako je u mogućnosti preporučiti mjere sprječavanja ponavljanja incidenta. Tek nakon toga se korisniku izdaje nova zaporka za njegov AAI elektronički identitet.

    Ako je incident kompleksnije prirode (kriminalne radnje, krađa identiteta, tehnički problemi; virusi, spyware) rješavanju problema pristupit će i druge službe Fakulteta.

    Nova zaporka za AAI identitet neće se izdati prije utvrđivanja razlog nastanka incidenta i sprječavanja njegovog ponovnog nastajanja (edukacija korisnika, čišćenje od virusa itd.).

    Sva dokumentacija i postupak po pojedinom incidentu bit će urudžbirana i arhivirana na Fakultetu.

  • eduroam

    eduroam

    eduroam™ (educational roaming) je roaming-usluga zamišljena pod okriljem europske udruge akademskih i istraživačkih mreža (TERENA) i ostvarena kroz međunarodni projekt GÉANT. Usluga eduroam usmjerena je na omogućavanje bežičnoga, ali i tzv. wired (žicom, kroz LAN) pristupa. Hrvatska je od samoga početka zahvaljujući Srcu i projektu AAI@EduHr aktivna u izgradnji i pružanju usluge eduroam.

    Mogućnost spajanja na Internet različitim tehnologijama ugrađena je danas u većinu novih osobnih računala, PDA uređaja i mobitela. Također je uobičajeno nuditi roaming uslugu što podrazumijeva mogućnost pristupa mreži s različitih uređaja i lokacija uz uporabu jedinstvenoga elektroničkoga identiteta.

    Usluga eduroam je sigurna, jednostavna i za krajnjeg korisnika potpuno besplatna usluga pristupa Internetu.

    Eduroam installer omogućuje krajnjim korisnicima jednostavno i pouzdano konfiguriranje uređaja (računala, prijenosnika, pametnog telefona) za pristup mreži po eduroam standardu. Za daljnje korake kliknite eduroam installer i pratite upute.

  • MS Office 365

    MS Office 365

    Svim zaposlenicima i studentima Sveučilišta u Zagrebu Agronomskog fakulteta omogućeno je besplatno korištenje Microsoftovog Office 365 programskog paketa. Sve što treba učiniti je prijaviti se na dolje navedenoj stranici koristeći svoj AAI@EduHr identitet (korisničkoime@agr.hr).

    Za prijavu i instalaciju uslugu o365 za zaposlenike i studente koristite poveznicu https://login.microsoftonline.com i pratite upute.

    Nakon prijave svojim AAI@edu.hr identitetom prelazite na dio stranice vašeg O365 računa. Ovdje pod opcije/Settings možete odabrati verziju jezika instalacije koja vam odgovara.

    Pritisnite gore desno na „Install Office“ ili na eventualno dodatne programske pakete koji će s vremenom biti na raspolaganju.

    Nakon odabira na vaše računalo se spušta datoteka OfficeSetup.exe koju je potrebno pokrenuti. Preporučamo dobru Internet vezu, brzina instalacije ovisi o brzini Internet veze.

    Office možete koristiti na ukupno 5 uređaja. Putem https://www.office.com/ poveznice možete kontrolirati vaše instalirane licence.

    Više o samoj usluzi možete pročitati na stranicama Srca: http://www.srce.unizg.hr/office365/

    Ukoliko imate problema kod registracije ili vam nisu dodijeljene dozvole za korištenje pojedinih programskih paketa („You currently have not been assigned an Office license“) pošaljite upit na o365 ( at ) agr.hr

    U upitu obavezno navesti ime i prezime i vaš AAI elektronički identitet (na koji je problem vezan).

  • Intranet

    Intranet - interna mrežna stranica Agronomskog fakulteta

    Intranet je privatna računalna mreža neke organizacije koja rabi internetski protokol, mrežnu povezanost i mogućnosti javnih telekomunikacijskih sustava kako bi omogućila svojim zaposlenicima sigurnu razmjenu informacija ili obavljanje nekih radnji vezanih za organizaciju.

    Na Intranetu se nalaze važeći pravilnici, procedure, poslovnici, odluke, obrasci i ostali dokumenti koji se pravovremeno ažuriraju te je potrebno redovito posjećivanje Intraneta radi informiranjima o novostima u poslovanju Fakulteta.

    Intranetu se pristupa putem znaka Login-a (na slici označeno crvenom strelicom br. 1), a zatim prijavom putem AAI elektroničkog identiteta, oznaka crvena strelica br. 2 (potrebno upisati korisničku oznaku i zaporku). U padajućem izborniku „Login-a“ pojavit će se kategorija Intranet.

    U slučaju problema kod pristupanja, možete kontaktirati web administratora na mail: webmaster ( at ) agr.hr

  • Zoom

    Alati i servisi za nastavu na daljinu - Zoom: Video Conferencing, Cloud Phone, Webinars, Chat

    Zoom je usluga video konferencija utemeljena u oblaku koju možete koristiti da se gotovo sastanete s drugima - bilo video ili audio ili oboje, i sve dok vodite chatove uživo - i omogućava vam snimanje tih sesija da biste ih kasnije pogledali.

    Glavne karakteristike Zooma:

    • Sastanci jedan na jedan: Domaćini neograničeni sastanci jedan na jedan, čak i sa besplatnim planom.
    • Grupne video konferencije: Domaćin do 500 sudionika (ako kupite dodatak „veliki sastanak“). Besplatni plan, međutim, omogućava vam da ugostite video konferencije do 40 minuta i do 100 sudionika.
    • Dijeljenje ekrana te dokumenata, fotografija i videa: Upoznajte jedan-na-jedan ili s velikim grupama i podijelite svoj ekran s njima kako bi mogli vidjeti što vidite.

    Za potrebe izvođenja nastave na daljinu Sveučilište u Zagrebu izradilo je Zoom video poduke (upute) koje opisuju Zoom i njegovo korištenje za sastanke nastavnika, poslovodnih kolegija, ustrojbenih jedinica, zavoda ili katedri.

    Ove video poduke namijenjene su kao neobvezna preporuka prije svega profesorima i nastavnicima Sveučilišta u Zagrebu, ali i svim ostalim zainteresiranim zaposlenicima i institucijama obrazovnog sustava.

    Video poduke su pripremili:

    • dr. sc. Mladen Konecki s Fakulteta organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, koji je ujedno i narator na svim video podukama
    • doc. dr. sc. Mario Konecki s Fakulteta organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, posebni savjetnik rektora Sveučilišta u Zagrebu za internetske servise i koordinator Rektorskog zbora Republike Hrvatske za informacijske tehnologije, u svojstvu člana Povjerenstva za e-učenje i internetske servise Sveučilišta u Zagrebu.

    Zoom – Kreiranje korisničkog računa i instalacija
    Zoom – Emitiranje uživo
    Zoom – Mogućnosti interakcije
    Zoom – Upute za korisnike
    Zoom – Dodatne opcije

    Zoom administrator na Sveučilištu u Zagrebu Agronomskom fakultetu: izv. prof. dr. sc. Maja Ferenčaković

Prijava djelatnika

Mrežna stranica koristi kolačiće (cookies). Kolačiće upotrebljavamo kako bismo personalizirali sadržaj i oglase, omogućili značajke društvenih medija i analizirali promet. Isto tako, podatke o vašoj upotrebi naše web-lokacije dijelimo s partnerima za društvene medije, oglašavanje i analizu, a oni ih mogu kombinirati s drugim podacima koje ste im pružili ili koje su prikupili dok ste upotrebljavali njihove usluge. Nastavkom korištenja naših internetskih stranica vi prihvaćate našu upotrebu kolačića. Polica privatnosti.