Alati i servisi - podrška za vanjske suradnike i goste
Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet

  • AAI@EduHr

    AAI@EduHr

    Sustav AAI@EduHr je autentikacijski i autorizacijski sustav znanosti i visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj u kojem svaki pripadnik akademske i istraživačke zajednice u Republici Hrvatskoj na matičnoj ustanovi dobiva svoj AAI@EduHr elektronički identitet, odnosno korisničku oznaku i zaporku (https://www.aaiedu.hr )

    Protokol za otvaranje korisničkog računa i izdavanje AAI elektroničkog identiteta na Agronomskom fakultetu vanjskim suradnicima i gostima

    Vanjski suradnici i gosti

    • Vanjski suradnici i gosti koji nisu u ISVU-u, preko kontakt osobe unutar Agronomskog fakulteta (UMO, nastavnik, zaposlenik) predaju zahtjev za izdavanjem AAI elektroničkog identiteta kontakt osobi.
    • Kontakt osoba na Agronomskom fakultetu ili UMO provjeravaju istinitost podataka i prosljeđuju zahtjev kolegi u informatičkoj podršci.
    • Kolega iz Informatičke podrške izdaje AAI identitet i u pisanom obliku i dostavlja osobi ili uredu koji ga je zatražio te ga oni uručuju osobi koja je podnijela zahtjev.

     Zahtjev za izdavanje AAI elektroničkog identiteta

    VAŽNO! Korisnici, po otvaranju elektroničkog identiteta i nakon što im administrator promijeni zaporku, moraju sami promijeniti zaporku u roku 48 sati. Ako ne promijene zaporku u tom roku, imaju pravo na još 5 uspješnih autentifikacija nakon čega će im se korisnički račun zaključati. U slučaju zaključavanja korisničkog računa procedura je ista kao kod gubitka podataka. Odnosno obraćate se službi koja vam je izdala AAI@edu.hr identitet.

    Središnje sučelje za promjenu AAI@edu.hr zaporke nalazi se na adresi: https://login.aaiedu.hr/promjenazaporke/

    Obrada osobnih podataka koju provodi matična ustanova u sustavu AAI@EduHr

    Zašto prikupljamo i obrađujemo vaše osobne podatke?

    Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet je matična ustanova - davatelj elektroničkih identiteta u sustavu AAI@EduHr. Vaši osobni podaci pohranjeni u našem LDAP imeniku služe tome da Vam omoguće korištenje usluga dostupnih kroz sustave AAI@EduHr (https://www.aaiedu.hr ), eduGAIN (https://edugain.org/ ) i eduroam (https://www.eduroam.org/ ) osiguravajući pri tom pouzdanu, sigurnu i unificiranu prijavu za korištenje tih usluga.

    Koje osobne podatke prikupljamo i obrađujemo?

    Podaci koji mogu biti pohranjeni u našem LDAP imeniku popisani su na adresi: https://www.aaiedu.hr/o-sustavu/imenicke-sheme/shema

    Sve podatke koji su o Vama pohranjeni u LDAP imeniku možete vidjeti (nakon prijave svojom korisničkom oznakom i zaporkom) kroz sučelje za održavanje imenika na adresi: https://moj.aaiedu.hr/

    Osim navedenih, prikupljamo i podatke o korištenju Vašeg elektroničkog identiteta na način da bilježimo vrijeme i podatke o uređaju i sustavu preko kojeg je stigao zahtjev.

    S kim dijelimo vaše osobne podatke?

    Da bismo Vam omogućili pristup uslugama, potrebnu razinu sigurnosti i kvalitete usluga unutar sustava, u trenutku pristupa nekoj usluzi u sustavu AAI@EduHr usluzi možemo proslijediti neke vaše osobne podatke. Točan popis podataka koje prosljeđujemo pojedinoj usluzi možete za svaku pojedinu uslugu pronaći na adresi: https://www.aaiedu.hr/statistika-i-stanje-sustava/web-aplikacije

    Koliko čuvamo vaše podatke?

    Podatke o korištenju usluge vašeg elektroničkog identiteta čuvamo 24 mjeseca (kako bismo mogli osigurati razinu sigurnosti i kvalitete usluge te zadovoljiti zakonske obaveze).

    Po gubitku prava na e-identitet vaše osobne podatke brišemo iz LDAP imenika nakon najviše 90 dana.

    Koja su vaša prava?

    Vaša su prava, sukladno uvjetima iz Opće uredbe o zaštiti podataka, pravo na pristup osobnim podacima koje prikupljamo, pravo na brisanje (zaborav), pravo na ograničenje obrade, pravo na prenosivost podataka te pravo na ispravak osobnih podataka ukoliko su oni neispravni ili su izmijenjeni.

    Postupanje prilikom prijave incidenta u vezi s AAI-elektroničkim identitetom

    Incidentom smatramo svako korištenje AAI@edu.hr identiteta koje nije sukladno Pravilniku o ustroju Autentikacijske i autorizacijske infrastrukture znanosti i visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj - AAI@EduHr objavljenom na https://www.aaiedu.hr/docs/AAI@EduHr-pravilnik-ver1.3.1.pdf

    U slučaju prijave incidenta od strane bilo kojeg računalnog AAI servisa (usluga koja koristi AAI za autorizaciju i spajanje) osoba/tijelo koja je zaprimilo prijavu utvrđuje vlasnika AAI identiteta te prijavu prosljeđuje nadležnoj službi unutar Fakulteta;

    • Za zaposlenike prosljeđuje voditelju kadrovskih poslova
    • Za studente Studentskoj referadi
    • Za sve ostale Informatičkoj podršci

    Temeljem zaprimljene prijave, a radi sprječavanja daljnjeg korištenja AAI identiteta, nadležna služba mijenja zaporku korisničkog AAI računa i time onemogućava daljnji neovlašteni pristup računu.

    Nakon promjene zaporke nadležna služba je dužna u najkraćem mogućem roku obavijestiti korisnika o nastalom incidentu i poduzetim mjerama te, ako je u mogućnosti preporučiti mjere sprječavanja ponavljanja incidenta. Tek nakon toga se korisniku izdaje nova zaporka za njegov AAI elektronički identitet.

    Ako je incident kompleksnije prirode (kriminalne radnje, krađa identiteta, tehnički problemi; virusi, spyware) rješavanju problema pristupit će i druge službe Fakulteta.

    Nova zaporka za AAI identitet neće se izdati prije utvrđivanja razlog nastanka incidenta i sprječavanja njegovog ponovnog nastajanja (edukacija korisnika, čišćenje od virusa itd.).

    Sva dokumentacija i postupak po pojedinom incidentu bit će urudžbirana i arhivirana na Fakultetu.

  • eduroam

    eduroam

    eduroam™ (educational roaming) je roaming-usluga zamišljena pod okriljem europske udruge akademskih i istraživačkih mreža (TERENA) i ostvarena kroz međunarodni projekt GÉANT. Usluga eduroam usmjerena je na omogućavanje bežičnoga, ali i tzv. wired (žicom, kroz LAN) pristupa. Hrvatska je od samoga početka zahvaljujući Srcu i projektu AAI@EduHr aktivna u izgradnji i pružanju usluge eduroam.

    Mogućnost spajanja na Internet različitim tehnologijama ugrađena je danas u većinu novih osobnih računala, PDA uređaja i mobitela. Također je uobičajeno nuditi roaming uslugu što podrazumijeva mogućnost pristupa mreži s različitih uređaja i lokacija uz uporabu jedinstvenoga elektroničkoga identiteta.

    Usluga eduroam je sigurna, jednostavna i za krajnjeg korisnika potpuno besplatna usluga pristupa Internetu.

    Eduroam installer omogućuje krajnjim korisnicima jednostavno i pouzdano konfiguriranje uređaja (računala, prijenosnika, pametnog telefona) za pristup mreži po eduroam standardu. Za daljnje korake kliknite eduroam installer i pratite upute.

Prijava djelatnika

Mrežna stranica koristi kolačiće (cookies). Kolačiće upotrebljavamo kako bismo personalizirali sadržaj i oglase, omogućili značajke društvenih medija i analizirali promet. Isto tako, podatke o vašoj upotrebi naše web-lokacije dijelimo s partnerima za društvene medije, oglašavanje i analizu, a oni ih mogu kombinirati s drugim podacima koje ste im pružili ili koje su prikupili dok ste upotrebljavali njihove usluge. Nastavkom korištenja naših internetskih stranica vi prihvaćate našu upotrebu kolačića. Polica privatnosti.