Ponašanje potrošača i marketinška istraživanja na tržištu hrane (173825)
Nositelj predmeta
Opis predmeta
Cilj ovog modula je stjecanje znanja iz teorije marketinga, metodologije marketinškog istraživanja te osposobljavanje za samostalno provođenje marketinških istraživanja na tržištu hrane.
U okviru ovog modula obrađuju se sljedeće teme: ponašanje potrošača, modeli kupovnog ponašanja prehrambenih proizvoda i pića, metode i instrumenti za prikupljanje primarnih podataka, metode multivarijantne analize podataka (faktorska, klasterska, spojena, kontingentna i diskriminacijska analiza), parametarska i neparametarsko testiranje, istraživanje za segmentaciju tržišta, pozicioniranje proizvoda i razvoj novog proizvoda.
Vrsta predmeta
- Poslijediplomski studij / Doktorski studij / Poljoprivredne znanosti (Izborni predmet, 1. semestar, 1. godina)
ECTS: 6.00
Engleski jezik: R1
E-učenje: R2
Sati nastave: 30
Predavanja: 10
Auditorne vježbe: 10
Seminar: 10
Izvođač predavanja
Ocjenjivanje
Dovoljan (2):
Dobar (3):
Vrlo dobar (4):
Izvrstan (5):
Opće kompetencije
Programa modula omogućuje studentima stjecanje znanja i vještina za provođenje znanstvenih istraživanja u području marketinga.