Ispiši

Ponašanje potrošača i marketinška istraživanja na tržištu hrane (173825)

Nositelj predmeta

Opis predmeta

Cilj ovog modula je stjecanje znanja iz teorije marketinga, metodologije marketinškog istraživanja te osposobljavanje za samostalno provođenje marketinških istraživanja na tržištu hrane.
U okviru ovog modula obrađuju se sljedeće teme: ponašanje potrošača, modeli kupovnog ponašanja prehrambenih proizvoda i pića, metode i instrumenti za prikupljanje primarnih podataka, metode multivarijantne analize podataka (faktorska, klasterska, spojena, kontingentna i diskriminacijska analiza), parametarska i neparametarsko testiranje, istraživanje za segmentaciju tržišta, pozicioniranje proizvoda i razvoj novog proizvoda.

Vrsta predmeta

ECTS: 6.00

Engleski jezik: R1

E-učenje: R2

Sati nastave: 30
Predavanja: 10
Auditorne vježbe: 10
Seminar: 10

Izvođač predavanja
Ocjenjivanje

Dovoljan (2):
Dobar (3):
Vrlo dobar (4):
Izvrstan (5):

Opće kompetencije

Programa modula omogućuje studentima stjecanje znanja i vještina za provođenje znanstvenih istraživanja u području marketinga.

Prijava djelatnika

Mrežna stranica koristi kolačiće (cookies). Kolačiće upotrebljavamo kako bismo personalizirali sadržaj i oglase, omogućili značajke društvenih medija i analizirali promet. Isto tako, podatke o vašoj upotrebi naše web-lokacije dijelimo s partnerima za društvene medije, oglašavanje i analizu, a oni ih mogu kombinirati s drugim podacima koje ste im pružili ili koje su prikupili dok ste upotrebljavali njihove usluge. Nastavkom korištenja naših internetskih stranica vi prihvaćate našu upotrebu kolačića. Polica privatnosti.