Marketing u ribarstvu (246766)
Nositelj predmeta
Opis predmeta
Marketing i marketinška tehnika temelj su proizvodnje proizvoda i usluga u suvremenom gospodarstvu. Upoznati studente s teorijom i praksom marketinga stočarskih proizvoda s temeljnim metodama istraživanja marketinga.
Program: teorija tržišta i cijena, ustroj tržišta, svjetsko tržište poljoprivrednih proizvoda, tržništvo (marketing) u poslovanju stočarskih gospodarstava, pravci razvoja stočarske selekcije u svijetu s obzirom na razvoj tržišta, tržište stočarskih proizvoda, pariteti cijena sperme, marketing stočarskih proizvoda. Kakvoća, selekcija i marketinška strategija stočarskih proizvoda; marketinška strategija prodaje; marketinška strategija s obzirom na asortiman i pakiranje proizvoda; marketinška strategija s obzirom na cijene; promidžba stočarskih proizvoda; marketinška strategija s obzirom na prodajne kanale i potrošačke segmente stočarskih proizvoda.
Vrsta predmeta
- Poslijediplomski studij / Specijalistički studij / Ribarstvo (Izborni predmet, 2. semestar, 1. godina)
ECTS: 3.00
Engleski jezik: R1
E-učenje: R2
Sati nastave: 15
Predavanja: 6
Laboratorijske vježbe: 2
Seminar: 7
Izvođač predavanja
Ocjenjivanje
Dovoljan (2):
Dobar (3):
Vrlo dobar (4):
Izvrstan (5):
Opće kompetencije
Programa modula omogućuje studentima stjecanje temeljnih znanja iz marketinške teorija i praktičnih znanja potrebnih za izradu jednostavnog marketinškog plana. Program modula je osnova za nastavak obrazovanja na diplomskom studiju Agrobiznis i ruralni razvitak.
Oblici nastave
- Predavanja
- Seminari
- Vježbe
Ishodi učenja i način provjere
Ishod učenja | Način provjere |
---|---|
Definirati osnovne marketinške koncepte Provesti jednostavne marketinške analize Definirati politiku proizvoda, cijena, distribucije i komunikacije Definirati marketinški problem i dati prijedlog rješenja | Usmeni ispit |
Obvezna literatura
- Kolega A. (1994): Tržništvo poljodjelskih proizvoda. Globus, Zagreb
- Kolega A., Božić M. (2001): Hrvatsko poljodjelsko tržište. Tržništvo, Zagreb
- Kolega A. i sur. (1989): Marketing proizvoda Središnjeg zavoda za razmnožavanje domaćih životinja. Zagreb
Preporučena literatura
- Kotler P. (1989): Upravljanje marketingom. Informator, Zagreb