E-marketing u agrobiznisu (132811)
Nositelj predmeta
Opis predmeta
Internet i ostale informacijske tehnologije su stvorile novi okvir za razvoj marketinških aktivnosti. Cilj ovog predmeta je nadograditi studentska znanja iz marketinga sa suvremenim marketinškim on-line alatima i planovima, te omogućiti studentima primjenu navedenih znanja u praksi. Posebna pažnja će se posvetiti on-line ponašanju potrošača, izradi učinkovitih on-line sadržaja i definiranju e-marketinškog plana u sektoru agrobiznisa.
Programski dijelovi modula su:
Specifičnosti i okruženje e-marketinga
Potrošači u e-okruženju i istraživanje tržišta
Izrada web stranica
E-mail marketing
On-line oglašavanje
Društvene mreže
Mobilno oglašavanje
E-marketinška strategija i plan
Polaganje ispita se provodi preko istraživanja i seminarskog rada.
Vrsta predmeta
- Prijediplomski studij / Agrarna ekonomika (Izborni predmet, 6. semestar, 3. godina)
ECTS: 6.00
Engleski jezik: R2
E-učenje: R2
Sati nastave: 29
Seminar: 31
Izvođač predavanja
Izvođač vježbi
Izvođač seminara
Ocjenjivanje
Dovoljan (2): 60-70%
Dobar (3): 71-80 %
Vrlo dobar (4): 81-90%
Izvrstan (5): 91-100%
Uvjeti za dobivanje potpisa
Redovito sudjelovanje u nastavi.
Opće kompetencije
Po uspješnom završetku predmeta studenti će moći izraditi e-marketinški plan iz područja agrobiznisa.
Oblici nastave
- Predavanja
- Auditorne vježbe
- Vježbe u praktikumu
Vježbe na računalu - Seminari
Ishodi učenja i način provjere
Ishod učenja | Način provjere |
---|---|
Razumjeti kontekst E-marketinga | pismeni ispit, seminarski rad |
Razumjeti kako provesti istraživanje tržišta u e-okruženju | pismeni ispit, seminarski rad |
Opisati marketinške mogućnosti koje pruža e-okruženje | pismeni ispit, seminarski rad |
Prepoznati specifičnosti marketinga u e-okruženju | pismeni ispit, seminarski rad |
Objasniti specifičnosti istraživanje tržišta u e-okruženju | pismeni ispit, seminarski rad |
Identificirati alate koji se koriste u e-marketingu | pismeni ispit, seminarski rad |
Izraditi i prezentirati e-marketinški plan iz područja agrobiznisa | seminarski rad |
Način rada
Obveze nastavnika
Održavanje predavanja
Pomoć pri izradi seminarskih radova
Ocjenjivanje studentskih seminara i ispita
Obveze studenta
Sudjelovanje u nastavi
Izrada seminarskog rada
Polaganje ispita
Elementi praćenja | Maksimalno bodova ili udio u ocjeni | Bodovna skala ocjena | Ocjena | Broj sati izravne nastave | Ukupni broj sati rada prosječnog studenta | ECTS bodovi |
---|---|---|---|---|---|---|
Seminarski rad | 60% |
<60% 60-70% 71-80% 81-90% 91-100% |
Nedovoljan (1) Dovoljan (2) Dobar (3) Vrlo dobar (4) Izvrstan (5) |
31 | 100 | 4 |
Usvojenost programskog sadržaja - pismeni ispit | 40% | 29 | 80 | 2 | ||
UKUPNO | 100% | 60 | 180 | 6 |
Način ocjenjivanja - Polaganja ispita
Tjedni plan nastave
- Uvod u modul. Osnove marketinga – ponavljanje
- Specifičnosti e-marketinga u odnosu na klasični marketing, definiranje okruženja e-marketinga
- Specifičnosti on-line istraživanja tržišta, postupak istraživanja; Metode prikupljanja podataka i analiza podataka u e-okruženju
- Specifičnosti ponašanja potrošača u e-okruženju; Segmentacija potrošača i pozicioniranje u e-okruženju
- Osnovni pojmovi i koncepti, alati za izradu web stranica; Planiranje i dizajniranje web stranica; Analiza uspješnih web stranica iz područja agrobiznisa
- Osnovni pojmovi u e-mail marketingu, izrada e-mail promidžbenih poruka; Mogućnosti za e-mail oglašavanje i primjeri iz agrobiznisa;
- Optimizacija za pretraživače
- Oglasi na Facebooku, Twitteru, portalima; Izrada on-line oglasa
- Osnovni pojmovi i koncepti; dostupne društvene mreže; Marketing na Facebooku, Twitteru, Google+
- Primjeri uporabe društvenih mreža u marketinške svrhe iz područja agrobiznisa
- Oblježja i prednosti mobilnog oglašavanja; Primjeri mobilnog marketinga
- Definiranje e-marketinške strategije i plana; Analiza slučaja - e-marketinška strategija i plan
- Etika i zakonodavstvo u e-marketingu
- Izrada seminarskog rada
- Prezentacija seminarskih radova, završni ispit
Obvezna literatura
- Ružić, Drago; Biloš, Antun; Turkalj, Davorin (2009): E-marketing, Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku
- Rob Stokes (2011): E-marketing, The esential guide to digital marketing, 4th edition, Quirk (Pty) Ltd
- Jennifer-Claire V. Klotz (2002): How to direct-market farm products on the Internet, U.S. Dept. of Agriculture, Agricultural Marketing Service, Transportation and Marketing Programs, Marketing Services Branch
- Materijali pripremljeni za nastavu
Preporučena literatura
- Judy Strauss; Raymond Frost (2012.) E-Marketing, Sixth Edition, Prentice Hall
- Vatroslav Škare (2011). Internetski marketing obnovljeni separat poglavlja 19 u knjizi. Previšić, J., Ozretić Došen, Đ. (ur.): Marketing, Adverta, Zagreb, 2004.
Sličan predmet na srodnim sveučilištima
- • E-Business in der Agrar- und Ernährungswirtschaft, BOKU, Wien, Austria