doc. dr. sc. Marina Tomić Maksan

doc. dr. sc. Marina Tomić Maksan

Docent
Odsjek za agrarnu ekonomiku i informatiku
Zavod za marketing i inovacije u agrobiznisu
Lokacija ureda: 5. paviljon, 3. kat
Telefon/Mobitel: +385 1 239 3787
Email: matomic ( at ) agr.hr

Akademske kvalifikacije

  • 2012 - 2016: dr.sc.
    Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet
    Primjena teorije planiranog ponašanja u etnocentričnom kupovnom ponašanju

Radno iskustvo

  • 2011 - : Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet
    2017: poslijedoktorand
    2011-2017: asistent

Nastava

Znanstveni interesi

  • marketing
  • ponašanje potrošača
  • e-marketing
  • izravna prodaja

Usavršavanja

  • 12.11.2018. - 12.02.2019.: University of Ljubljana Biotechnical faculty (mješovito)
  • 17.09.2018. - 26.09.2018.: Newcastle University (znanstveno)
  • 26.06.2017. - 30.06.2017.: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management (mješovito)
  • 05.12.2016. - 09.12.2016.: Technical University of Munich (nastavno)
  • 14.11.2016. - 25.11.2016.: Norwegian University of Life Sciences (znanstveno)
  • 21.09.2015. - 23.09.2015.: University of Hohenheim (nastavno)
    DidacticTraining within the Tempus project LifeADA
  • 01.04.2015. - 30.04.2015.: University of Agricultural Sciences Vienna, Institute of Agricultural Economics (mješovito)
  • 18.03.2015. - 25.03.2015.: European Association of Agricultural Economists (EAAE) (stručno)
    International Advanced School of Economic Psychology
  • 15.06.2014. - 21.06.2014.: Aarhus University, Department of Business Administration (mješovito)
  • 01.05.2013. - 31.05.2013.: University of Agricultural Sciences Vienna, Institute of Agricultural Economics (mješovito)

Projekti

znanstveni

Naziv projekta Izvor financiranja Trajanje Uloga AFZ
Gender Equality in Rural and Agricultural Innovation SystemS HORIZON EUROPE 01.01.2023. - 31.12.2025. partner
Sustainable food chains through public policies: the cases of the EU quality policy and of public sector food procurement Horizon 2020 01.03.2016. - 28.02.2021. partner
Zadružno organiziranje mladih poljoprivrednika u jačanju konkurentnosti poljoprivrede MZO 01.01.2014. - 31.12.2014. koordinator

stručni

Naziv projekta Izvor financiranja Trajanje Uloga AFZ
Razvoj agro-turizma u Dubrovačko-neretvanskoj županiji Suradnja s tijelima uprave 15.11.2011. - 15.11.2013. koordinator

razvojni

Naziv projekta Izvor financiranja Trajanje Uloga AFZ
Boosting Excellence in Experimental Research for Agri-Food Economics and Management Horizon 2020 01.10.2020. - 30.09.2023. koordinator

nastavni

Naziv projekta Izvor financiranja Trajanje Uloga AFZ
Lifelong Learning for Sustainable Agriculture in Alps-Adriatic Region EU programi 01.12.2013. - 30.11.2016. koordinator
Transferring Methods for Validation of Informal Learning to VET Institutions in the Field of Sustainable Agriculture EU programi 01.10.2013. - 31.12.2015. partner

sveučilišna potpora

Naziv projekta Izvor financiranja Trajanje Uloga AFZ
Zadovoljstvo potrošača kupnjom svježeg mesa na domaćem tržištu Sveučilište u Zagrebu 01.01.2017. - 31.12.2017. koordinator
Zadovoljstvo potrošača kupnjom svježeg voća i povrća na domaćem tržištu Sveučilište u Zagrebu 01.01.2016. - 31.12.2016. koordinator
Doprinos državnih potpora ekonomskoj održivosti obiteljskih pojoprivrednih gospodarstava Sveučilište u Zagrebu 01.01.2015. - 31.12.2015. koordinator

Publikacije

  • Mesić, Ž., Petljak, K., Borović, D., Tomić, M. (2020). Segmentation of local food consumers based on altruistic motives and perceived purchasing barriers: a Croatian study. Economic research - Ekonomska istraživanja. DOI: 10.1080/1331677X.2020.1782243
  • Tomić Maksan, M., Kovačić, D., Cerjak, M. (2019). The influence of consumer ethnocentrism on purchase of domestic wine: Application of the extended theory of planned behaviour. Appetite, 142, 104393, 8
  • Tomić, M., Matulić, D., & Jelić, M. (2016) What determines fresh fish consumption in Croatia?. Appetite, 106 (1), 13-22.
  • Tomić, M., Kovačićek, T., & Matulić, D. (2016). Attitudes as basis for segmenting Croatian fresh fish consumers. New Medit, 4, 63-71.
  • Cerjak, M., Haas, R., Brunner, F., & Tomić, M. (2014). What motivates consumers to buy traditional food products? Evidence from Croatia and Austria using word association and laddering interviews. British food journal, 116(11), 1726-1747.
  • Tomić, M., Cerjak, M., & Rupčić, I. (2014). Functional Foods and the Young. Journal of Food Products Marketing, 20(5), 441-451.

Bibliografija (CROSBI): https://bib.irb.hr/lista-radova?autor=329235

Google Scholar: https://scholar.google.hr/citations?user=GvrIeToAAAAJ&hl=hr

Prijava djelatnika

Mrežna stranica koristi kolačiće (cookies). Kolačiće upotrebljavamo kako bismo personalizirali sadržaj i oglase, omogućili značajke društvenih medija i analizirali promet. Isto tako, podatke o vašoj upotrebi naše web-lokacije dijelimo s partnerima za društvene medije, oglašavanje i analizu, a oni ih mogu kombinirati s drugim podacima koje ste im pružili ili koje su prikupili dok ste upotrebljavali njihove usluge. Nastavkom korištenja naših internetskih stranica vi prihvaćate našu upotrebu kolačića. Polica privatnosti.