doc. dr. sc. Marina Tomić Maksan

Docent
Odsjek za agrarnu ekonomiku i informatiku
Zavod za marketing u poljoprivredi
Lokacija ureda: 5. paviljon, 3. kat
Telefon/Mobitel: +385 1 239 3787
Email: matomic ( at ) agr.hr
Akademske kvalifikacije
- 2012 - 2016: dr.sc.
Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet
Primjena teorije planiranog ponašanja u etnocentričnom kupovnom ponašanju
Radno iskustvo
- 2011 - : Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet
2017: poslijedoktorand
2011-2017: asistent
Nastava
- Akvakultura (226341)
- Izravna prodaja i prerada na seljačkom gospodarstvu (132812)
- Prerada mlijeka na OPG-u (226166)
- Istraživanje tržišta (132881)
- Marketing u poljoprivredi (132792)
- Metodologija znanstveno-istraživačkog rada u agroekonomici (156989)
- Primjena marketinga i inovacije u agrobiznisu (132884)
- Razvojni projekti u ruralnom turizmu (144409)
- Opskrbni lanci u agrobiznisu (185476)
- Istraživačke metode u društvenim znanostima (197690)
- Ponašanje potrošača na tržištima hrane (197702)
- Milk processing on family farm (188842)
- Aquaculture (188836)
- E-marketing for sustainable development (219687)
Znanstveni interesi
- marketing
- ponašanje potrošača
- e-marketing
- izravna prodaja
Usavršavanja
- 12.11.2018. - 12.02.2019.: University of Ljubljana Biotechnical faculty (mješovito)
- 17.09.2018. - 26.09.2018.: Newcastle University (znanstveno)
- 26.06.2017. - 30.06.2017.: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management (mješovito)
- 05.12.2016. - 09.12.2016.: Technical University of Munich (nastavno)
- 14.11.2016. - 25.11.2016.: Norwegian University of Life Sciences (znanstveno)
- 21.09.2015. - 23.09.2015.: University of Hohenheim (nastavno)
DidacticTraining within the Tempus project LifeADA - 01.04.2015. - 30.04.2015.: University of Agricultural Sciences Vienna, Institute of Agricultural Economics (mješovito)
- 18.03.2015. - 25.03.2015.: European Association of Agricultural Economists (EAAE) (stručno)
International Advanced School of Economic Psychology - 15.06.2014. - 21.06.2014.: Aarhus University, Department of Business Administration (mješovito)
- 01.05.2013. - 31.05.2013.: University of Agricultural Sciences Vienna, Institute of Agricultural Economics (mješovito)
Projekti
znanstveni
Naziv projekta | Izvor financiranja | Trajanje | Uloga AFZ |
---|---|---|---|
Sustainable food chains through public policies: the cases of the EU quality policy and of public sector food procurement | Horizon 2020 | 01.03.2016. - 28.02.2021. | partner |
Zadružno organiziranje mladih poljoprivrednika u jačanju konkurentnosti poljoprivrede | MZO | 01.01.2014. - 31.12.2014. | koordinator |
stručni
Naziv projekta | Izvor financiranja | Trajanje | Uloga AFZ |
---|---|---|---|
Razvoj agro-turizma u Dubrovačko-neretvanskoj županiji | Suradnja s tijelima uprave | 15.11.2011. - 15.11.2013. | koordinator |
razvojni
Naziv projekta | Izvor financiranja | Trajanje | Uloga AFZ |
---|---|---|---|
Boosting Excellence in Experimental Research for Agri-Food Economics and Management | Horizon 2020 | 01.10.2020. - 30.09.2023. | koordinator |
nastavni
Naziv projekta | Izvor financiranja | Trajanje | Uloga AFZ |
---|---|---|---|
Lifelong Learning for Sustainable Agriculture in Alps-Adriatic Region | EU programi | 01.12.2013. - 30.11.2016. | koordinator |
Transferring Methods for Validation of Informal Learning to VET Institutions in the Field of Sustainable Agriculture | EU programi | 01.10.2013. - 31.12.2015. | partner |
sveučilišna potpora
Naziv projekta | Izvor financiranja | Trajanje | Uloga AFZ |
---|---|---|---|
Zadovoljstvo potrošača kupnjom svježeg mesa na domaćem tržištu | Sveučilište u Zagrebu | 01.01.2017. - 31.12.2017. | koordinator |
Zadovoljstvo potrošača kupnjom svježeg voća i povrća na domaćem tržištu | Sveučilište u Zagrebu | 01.01.2016. - 31.12.2016. | koordinator |
Doprinos državnih potpora ekonomskoj održivosti obiteljskih pojoprivrednih gospodarstava | Sveučilište u Zagrebu | 01.01.2015. - 31.12.2015. | koordinator |
Publikacije
- Mesić, Ž., Petljak, K., Borović, D., Tomić, M. (2020). Segmentation of local food consumers based on altruistic motives and perceived purchasing barriers: a Croatian study. Economic research - Ekonomska istraživanja. DOI: 10.1080/1331677X.2020.1782243
- Tomić Maksan, M., Kovačić, D., Cerjak, M. (2019). The influence of consumer ethnocentrism on purchase of domestic wine: Application of the extended theory of planned behaviour. Appetite, 142, 104393, 8
- Tomić, M., Matulić, D., & Jelić, M. (2016) What determines fresh fish consumption in Croatia?. Appetite, 106 (1), 13-22.
- Tomić, M., Kovačićek, T., & Matulić, D. (2016). Attitudes as basis for segmenting Croatian fresh fish consumers. New Medit, 4, 63-71.
- Cerjak, M., Haas, R., Brunner, F., & Tomić, M. (2014). What motivates consumers to buy traditional food products? Evidence from Croatia and Austria using word association and laddering interviews. British food journal, 116(11), 1726-1747.
- Tomić, M., Cerjak, M., & Rupčić, I. (2014). Functional Foods and the Young. Journal of Food Products Marketing, 20(5), 441-451.
Bibliografija (CROSBI): https://bib.irb.hr/lista-radova?autor=329235
Google Scholar: https://scholar.google.hr/citations?user=GvrIeToAAAAJ&hl=hr