Stručni projekt - Proizvodnja i prerada mlijeka (251039)
Nositelj predmeta
Opis predmeta
Stručni projekt je obvezni predmet na diplomskom studiju i podrazumijeva angažiranost studenata koja je ekvivalentna 3 ECTS-a.
Vrsta predmeta
- Diplomski studij / Proizvodnja i prerada mlijeka (Obvezni predmet, 3. semestar, 2. godina)
ECTS: 2.00
Sati nastave: 30
Seminar: 30
Ocjenjivanje
Dovoljan (2):
Dobar (3):
Vrlo dobar (4):
Izvrstan (5):
Opće kompetencije
Stručni projekt na diplomskom studiju je zadaća u kojoj student mora pokazati sposobnost izrade pisanog rada, usmenog izlaganja i timskog rada. Uključuje prikupljanje i evaluaciju potrebne literature, sudjelovanje u planiranju, izvođenju i praćenju projekta, timskom radu, analizu problema i rješenja, planiranje i upravljanje vremenom, kreiranje alternativnih rješenja, primjenu odgovarajuće tehnologije, donošenje odluka, realiziranje vlastitog rješenja i integriranje rješenjima s ostalih studenata unutar tima te prezentiranje rada. Stručni projekt podrazumijeva suradnju studenata i nastavnika u timskom okruženju.
Ishodi učenja i način provjere
Ishod učenja | Način provjere |
---|---|
definirati ciljeve projekta | Pisani rad. Prezentacija stručnog projekta. |
organizirati projektni tim | Pisani rad. Prezentacija stručnog projekta. |
razviti zadani projektni zadatak | Pisani rad. Prezentacija stručnog projekta. |
pokazati rezultate projektnog zadatka | Pisani rad. Prezentacija stručnog projekta. |
analizirati završeni projekt | Pisani rad. Prezentacija stručnog projekta. |
predvidjeti probleme u izradi zadanog projekta | Pisani rad. Prezentacija stručnog projekta. |
Način rada
Obveze nastavnika
- voditi i nadzirati rad studenata na stručnom projektu
- pratiti napredak i zalaganje studenata u izradi stručnog projekta te sugerirati potrebne promjene
- ocijeniti pisani rad i prezentaciju projekta te donijeti završnu ocjenu
Obveze studenta
- prijaviti se za pojedinu temu stručnog projekta
- u suradnji s ostalim članovima tima izraditi pisani dio stručnog projekta na zadanu temu
- dolaziti na konzultacije i prezentirati napredak u izradi rada
- uvažiti i postupiti prema uputama mentora
- pripremiti prezentaciju i usmeno prezentira stručni projekt pred mentorima i ostalim studentima svoje generacije
Polaganje ispita
Elementi praćenja | Maksimalno bodova ili udio u ocjeni | Bodovna skala ocjena | Ocjena | Broj sati izravne nastave | Ukupni broj sati rada prosječnog studenta | ECTS bodovi |
---|---|---|---|---|---|---|
Pisani rad | 2/3 |
- - - vidi opis - |
Nedovoljan (1) Dovoljan (2) Dobar (3) Vrlo dobar (4) Izvrstan (5) |
60 | 2 | |
Prezentacija stručnog projekta | 1/3 |
- - - vidi opis - |
Nedovoljan (1) Dovoljan (2) Dobar (3) Vrlo dobar (4) Izvrstan (5) |
30 | 1 | |
Ukupno | 90 | 3 |
Elementi praćenja | Opis | Rok | Nadoknada |
---|---|---|---|
Pisani rad | Odličan (5) – Rad je logički dobro strukturiran činjenično točan i pojmovno dobro definiran, podcjeline su povezane, korištena je relevantna i recentna literatura te je vidljiv pristup temi iz različitih perspektiva. Vrlo dobar (4) – Rad je dobro strukturiran, iznesene su činjenice, relevantne teorije i ažurni podaci, literatura je korektno obrađena no pristupu nedostaje kreativnosti. Dobar (3) – U radu su prikazani samo neki od relevantnih aspekata teme, literatura je obrađena korektno, ali samo djelomično. Znanstveni i stručni vokabular je bazičan. Dovoljan (2) – U radu postoje sadržajni nedostaci, osnovni pojmovi su površno objašnjeni i nema dubljeg poznavanja teme | ||
Prezentacija stručnog projekta | Odličan (5) - Izlaganje je jasno, visoko informativno,odgovori na pitanja točni i kreativni. Vrlo dobar (4) - Izlaganje je jasno i sadržajno, odgovori na pitanja su samo korektni i ne ukazuju na dublje promišljanje o temi. Dobar (3) - Izlaganje je jasno i informativno, ali bez sposobnosti povezivanja teorije sa praksom. Sposobnost odgovaranja samo na jednostavna pitanja. Dovoljan (2) - Izlaganje je prepričavanje pročitanog teksta, odgovori na pitanja su oskudni. |
Tjedni plan nastave
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -
- -