Marketing u ruralnom turizmu (144408)
Nositelj predmeta
Opis predmeta
Cilj predmeta je upoznati studente sa specifičnostima ruralnog turističkog tržišta, prikupljanjem i analizom marketinških podataka, politikom proizvoda, distribucije, cijene i promocije u ruralnom turizmu te ih osposobiti za izradu marketinškog plana u ruralnom turizmu.
Vrsta predmeta
- Diplomski studij / Ekološka poljoprivreda i agroturizam (Obvezni predmet, 2. semestar, 1. godina)
ECTS: 6.00
Engleski jezik: R2
E-učenje: R2
Sati nastave: 60
Predavanja: 24
Auditorne vježbe: 16
Seminar: 20
Izvođač predavanja
Izvođač vježbi
Izvođač seminara
Ocjenjivanje
Dovoljan (2): 60-70%
Dobar (3): 71-80 %
Vrlo dobar (4): 81-90%
Izvrstan (5): 91-100%
Uvjeti za dobivanje potpisa
Redovito pohađanje nastave.
Opće kompetencije
Predmet osposobljava studente za razumijevanje i primjenu marketinga u ruralnom turizmu.
Oblici nastave
- Predavanja
Interaktivna predavanja, rasprave o primjerima iz prakse, on-line sadržaji, video materijali - Auditorne vježbe
Priprema za izradu seminarskih radova - Ostali oblici skupnog ili samostalnog učenja
Prikupljanje terenskih podataka - Terenske vježbe
Obilazak agroturističkih gospodarstava - Seminari
Grupna izrada i prezentacija seminarskih radova
Ishodi učenja i način provjere
Ishod učenja | Način provjere |
---|---|
Razumjeti ponudu i potražnju u ruralnom turizmu | seminarski rad, pismeni ispit |
Definirati osnovne marketinške koncepte u turizmu | seminarski rad, pismeni ispit |
Provesti jednostavna marketinška istraživanja i objasniti ponašanje potrošača u ruralnom turizmu | seminarski rad, pismeni ispit |
Kreirati politiku proizvoda, distribucije, cijene i promocije u ruralnom turizmu | seminarski rad |
Identificirati alate koji se koriste u e-marketingu | seminarski rad, pismeni ispit |
Izraditi marketinški plan za ruralni turizam | seminarski rad |
Pokazati osnovne prezentacijske vještine kroz izlaganje seminara i on-line komunikacije | seminarski rad |
Način rada
Obveze nastavnika
Održavanje predavanja i vježbi
Distribucija nastavnih materijala preko MOODLE sustava
Pomoć pri izradi seminarskih radova
Ocjenjivanje studentskih seminara i ispita
Obveze studenta
Sudjelovanje u nastavi
Izrada seminarskog rada
Polaganje ispita
Elementi praćenja | Maksimalno bodova ili udio u ocjeni | Bodovna skala ocjena | Ocjena | Broj sati izravne nastave | Ukupni broj sati rada prosječnog studenta | ECTS bodovi |
---|---|---|---|---|---|---|
Seminarski rad | 60% |
<60% 60-70% 71-80% 81-90% 91-100% |
Nedovoljan (1) Dovoljan (2) Dobar (3) Vrlo dobar (4) Izvrstan (5) |
20 | 120 | 4 |
Usvojenost programskog sadržaja-pismeni ispit | 40% |
<60% 60-70% 71-80% 81-90% 91-100% |
Nedovoljan (1) Dovoljan (2) Dobar (3) Vrlo dobar (4) Izvrstan (5) |
40 | 60 | 2 |
UKUPNO | 100% | 60 | 180 | 6 |
Način ocjenjivanja - Polaganja ispita
Tjedni plan nastave
- Uvod u modul. Ponavljanje ponude i potražnje s osvrtom na ruralni turizam
- Specifičnosti ruralnog turističkog tržišta, definiranje okruženja u ruralnom turizmu
- Postupak istraživanja, metode i analiza podataka
- Proces donošenja kupovnih odluka, Vrste potrošača, Specifičnosti ponašanja potrošača u ruralnom turizmu
- Segmentacija tržišta, odabir ciljnog tržišta i pozicioniranje
- M- splet u ruralnom turizmu - proizvod
- M- splet u ruralnom turizmu - cijena
- M- splet u ruralnom turizmu - distribucija
- M- splet u ruralnom turizmu - promocija
- Web stranice, On-line oglašavanje. Analiza uspješnih web stranica iz područja ruralnog turizma
- Uporaba društvenih mreža u marketinške svrhe
- Etika i zakonodavstvo u marketingu
- Izrada seminarskog rada
- Prezentacija seminarskih radova
- Prezentacija seminarskih radova
Preduvjeti
- Ruralni turizam (116651)
Obvezna literatura
- Kotler, P., Bowen, J.T., Makens, J.C.: „Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu“, Mate, Zagreb, 2010.
- Ružić, D.: Marketing u turističkom ugostiteljstvu, Sveučilište J.J. Strossmayera, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek 2007.
- Marušić, M., Prebežac, D. (2004.), Istraživanje turističkih tržišta, Adeco, Zagreb.
Preporučena literatura
- Jennifer-Claire V. Klotz (2002.): How to direct-market farm products on the Internet, U.S. Dept. of Agriculture, Agricultural Marketing Service, Transportation and Marketing Programs, Marketing Services Branch
- Ružić, Drago; Biloš, Antun; Turkalj, Davorin. E-marketing . Osijek : Ekonomski fakultet u Osijeku, 2009.
- Internet marketing u turizmu, Vodič za bolju popunjenost smještajnih kapaciteta, Paradox, d.o.o., Rijeka
- Šerić, N. (2014). Istraživanje tržišta za turističke subjekte, Redak, Split
Sličan predmet na srodnim sveučilištima
- Marketing of rural tourism, Universita' di Macerata