Zavod za marketing u poljoprivredi

Nastavna djelatnost Zavoda

Nastavna djelatnost Zavoda

Nastavna djelatnost Zavoda je započela s predmetom „Tržište i promet poljoprivrednih proizvoda“, a nakon reforme visokoškolskog obrazovanja i osnivanja novih studijskih programa na Fakultetu 2005. godine, Zavod organizira nastavu iz šesnaest modula.

Znanstvena djelatnost Zavoda

Znanstvena djelatnost Zavoda

Zavod za marketing u poljoprivredi je vodeća znanstveno-istraživačka jedinica koja se bavi tržištem i marketingom poljoprivredno-prehrambenih proizvoda u Hrvatskoj.

Stručna djelatnost Zavoda

Stručna djelatnost Zavoda

Stručna djelatnost Zavoda usmjerena je na izradu stručnih analiza, pilot-projekata, projekta istraživanja tržišta i savjetodavnih usluga za potrebe državne i lokalne uprave, stranih partnera te domaćega gospodarstva, posebice malih i srednjih obitelj

Radovi u prestižnim časopisima

Radovi u prestižnim časopisima

U posljednjih pet godina djelatnici zavoda su samostalno i u koautorstvu s drugim znanstvenicima objavili više radova u visoko rangiranim časopisima.

Istaknuta dostignuća Zavoda

Istaknuta dostignuća Zavoda

Djelatnici Zavoda su unaprijedili znanstvena istraživanja uvođenjem u praksu multivarijatnih metoda istraživanja tržišta.

Povijest Zavoda

Povijest Zavoda

Zavod za marketing u poljoprivredi utemeljen je 1963. godine pod imenom Zavod za tržište i promet poljoprivrednih proizvoda.

Prijava djelatnika

Mrežna stranica koristi kolačiće (cookies). Kolačiće upotrebljavamo kako bismo personalizirali sadržaj i oglase, omogućili značajke društvenih medija i analizirali promet. Isto tako, podatke o vašoj upotrebi naše web-lokacije dijelimo s partnerima za društvene medije, oglašavanje i analizu, a oni ih mogu kombinirati s drugim podacima koje ste im pružili ili koje su prikupili dok ste upotrebljavali njihove usluge. Nastavkom korištenja naših internetskih stranica vi prihvaćate našu upotrebu kolačića. Polica privatnosti.